Öljyvalo v6 konerempan jälkeen

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
saakat
"Kaasari"
Viestit: 7
Liittynyt: Pe Elo 20, 2004 23:42
Paikkakunta: Kuusamo

Öljyvalo v6 konerempan jälkeen

Viesti Kirjoittaja saakat »

Olen hieronut kauppaa Saksasta V6 koneella olevasta 9-5:sta josta oli öljypohja mennyt.
Kone on myyjän mukaan rempattu, mutta öljyvalo ei sammu!

Voisiko vika olla vain tietokoneen muistissa?
Luin vanhan esitteen, jossa kerrottiin informaation kulkevan em autossa (kaikissa 9-5:ssa?) eri antureilta samoissa johdoissa, pitääkö paikkansa?

Öljypumppukoako sitten pitää epäillä?

Jos laittaa 9-5 :een vaihtokoneen niin pitääkö tietokoneella käydä?
"jos kaikki maailman autot laitetaan peräkkäin päiväntasaajalle, niin kyllä joku Saabilla lähtee ohi..."
Avatar
valtteri
"Hölösuu"
Viestit: 2021
Liittynyt: Su Marras 30, 2003 16:02
Paikkakunta: Vaasa

Re: Öljyvalo v6 konerempan jälkeen

Viesti Kirjoittaja valtteri »

saakat kirjoitti:Olen hieronut kauppaa Saksasta V6 koneella olevasta 9-5:sta josta oli öljypohja mennyt.
Kone on myyjän mukaan rempattu, mutta öljyvalo ei sammu!

Voisiko vika olla vain tietokoneen muistissa?
Luin vanhan esitteen, jossa kerrottiin informaation kulkevan em autossa (kaikissa 9-5:ssa?) eri antureilta samoissa johdoissa, pitääkö paikkansa?

Öljypumppukoako sitten pitää epäillä?

Jos laittaa 9-5 :een vaihtokoneen niin pitääkö tietokoneella käydä?
Jos on tämä auto http://www.mobile.de/SIDa6jEl2daLfquGFe ... 1153041150& niin on ollut todella kauan myynnissä ja hinta tippunut muutaman viikon välein , kummalista että ei ole myyty?? , oma tuntuma on että jos hinta / laatu on kohdalla niin menee nopeasti kaupaksi kun on vielä hampurissa mistä ruotsalaiset hakevat yleensä kaikki moottorivikaiset saabit. ( heillä kun on hajottamot täynnä koneita)
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
saakat
"Kaasari"
Viestit: 7
Liittynyt: Pe Elo 20, 2004 23:42
Paikkakunta: Kuusamo

Viesti Kirjoittaja saakat »

Sama autopa hyvinkin.
Vastaavat toimivat näyttävät Saksassa olevan 8000 E kamppeita, joten moottorinvaihdon kanssa ei tänne (Kuusamoon) kannata tätä lähteä hakemaan...
Siksi ajattelin haastatella viksumpia mahdollisista ongelmanratkaisuista.
Sinänsä tuo 260000km kuulostaa varsin realistiselta lukemalta tuonikäiseen autoon.
Miten se öljypohja sitten Saksan teillä on saatu rikki???
"jos kaikki maailman autot laitetaan peräkkäin päiväntasaajalle, niin kyllä joku Saabilla lähtee ohi..."
NeroSaab
"Ruisku"
Viestit: 106
Liittynyt: To Syys 11, 2003 17:09
Paikkakunta: Italia

Viesti Kirjoittaja NeroSaab »

Kävisikö tämä. Olen itse sen omistaja tällä hetkellä.
http://www.saabclub.fi/phpBB2/viewtopic.php?t=14706

Terveisiä Kuusamoon !

NeroSaab
Äidillä oli ennen kaks ysiysiä,
ja koko perhe päätti ettei enää koskaan...

Saab 9/2000 Aero Wagon Musta
dartsiartsi
"Turbo"
Viestit: 278
Liittynyt: To Tammi 15, 2004 15:30
Paikkakunta: Tikkakoski

Re: Öljyvalo v6 konerempan jälkeen

Viesti Kirjoittaja dartsiartsi »

valtteri kirjoitti: Jos on tämä auto http://www.mobile.de/SIDa6jEl2daLfquGFe ... 1153041150&


onpas "lyhyt" linkki :D
ArtsiKoo
9-3 TTid -10 A6
Volvo S80 T6 automaatti -00, odottaa alkoholisoitumista.
SSK # 1927
Avatar
valtteri
"Hölösuu"
Viestit: 2021
Liittynyt: Su Marras 30, 2003 16:02
Paikkakunta: Vaasa

Re: Öljyvalo v6 konerempan jälkeen

Viesti Kirjoittaja valtteri »

dartsiartsi kirjoitti:
valtteri kirjoitti: Jos on tämä auto http://www.mobile.de/SIDa6jEl2daLfquGFe ... 1153041150&


onpas "lyhyt" linkki :D


Mutta ei onneksi tarvitse kirjoittaa :lol: sen kun nappia painaa :idea:
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
teesalama
"Hölösuu"
Viestit: 2520
Liittynyt: Ke Loka 15, 2003 09:13
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja teesalama »

Saabilla jo vuodesta 1995. 90>900>9000>9000>NG9-3
Joskus useampikin samaan aikaan.
Avatar
valtteri
"Hölösuu"
Viestit: 2021
Liittynyt: Su Marras 30, 2003 16:02
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja valtteri »

Hinta jatkaa laskemista .... http://tinyurl.com/6xuxv
vielä vähän pois niin alkaa olla jo hyvä ostos
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Ronska
"Hirsch"
Viestit: 910
Liittynyt: To Maalis 04, 2004 11:47

Viesti Kirjoittaja Ronska »

http://tinyurl.com/6xuxv

Katsokaapa sitä ilmoituksen viimeistä kuvaa jossa näkyy konehuone...
Kamera tainnut heilahtaa pahasti :lol: :D
andelin
"Saabisti"
Viestit: 198
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 17:09
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja andelin »

Ronska kirjoitti:http://tinyurl.com/6xuxv

Katsokaapa sitä ilmoituksen viimeistä kuvaa jossa näkyy konehuone...
Kamera tainnut heilahtaa pahasti :lol: :D
Joo, tainnut heilahtaa jo seuraavaan autoon... :D
Saab 9-3 Aero Cabriolet 2008 https://www.nettiauto.com/saab/9-3/9679108
Kuuppa -72 odottaa entisöintiä
Avatar
valtteri
"Hölösuu"
Viestit: 2021
Liittynyt: Su Marras 30, 2003 16:02
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja valtteri »

Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Avatar
jus
"Saabisti"
Viestit: 11507
Liittynyt: Ma Elo 11, 2003 21:37
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja jus »

andelin kirjoitti:
Ronska kirjoitti:http://tinyurl.com/6xuxv
Katsokaapa sitä ilmoituksen viimeistä kuvaa jossa näkyy konehuone...
Kamera tainnut heilahtaa pahasti :lol: :D
Joo, tainnut heilahtaa jo seuraavaan autoon... :D
http://tinyurl.com/5wmrd
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Vastaa Viestiin