alkoi taas rötäämään satunnaisesti.
Re: alkoi taas rötäämään satunnaisesti.
Lambda voisi tehdä tuon...
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: alkoi taas rötäämään satunnaisesti.
Laitetaas tännekkin päivitystä jos jollakin olisi ollut vastaavanlaisia kummitteluita:
Kiertomännän tapausta vähän tutkittu. Ongelmakin lienee löytyi. Auton kun pistää käyntiin niin mreqn ollessa tyhjäkäynnillä tai lievällä kaasulla luokkaa 300-500, on mair eli toteutunut ilmamassa kaikkea 200 ja 7000 väliltä. Eli opensidin/ecun mielestä auto ahtaa siis 1-7bar paineilla tyhkäynnillä. Sanomattakin selvää, että tämmöinen ei kuulu asiaan ja luonnollisesti auto hädintuskin saadaan edes käymään minkäänlaista tyhjäkäyntiä.
Maffin irroittamisella oireet katoavat ja auton käytös on normaalia, paitsi, että vikakoodia tuuppaa lamdasta (koitettu kahdella eri anturalla) ja myös maffeja on koitettu kahta eri. Liittimet on putsattu. Ecun maadoitukset termarikotelolle ja imusarjaan tutkittu ja mitattu. Ecun johtosarjan liitin tulipellissä tsekattu. Seuraavaksihan tässä aletaan epäilemään ecua, koska tutkittavat komponentit loppuvat kesken.
Alla videolla auto ei edes ole käynnissä ja kuvittelee ahtavansa 7 barin ahdoilla... boksikohan tässä on tulossa tiensä päähän, kun ei piuhoissakaan tunnu mitään olevan?
https://youtu.be/0kB65qBtKkQ
Kiertomännän tapausta vähän tutkittu. Ongelmakin lienee löytyi. Auton kun pistää käyntiin niin mreqn ollessa tyhjäkäynnillä tai lievällä kaasulla luokkaa 300-500, on mair eli toteutunut ilmamassa kaikkea 200 ja 7000 väliltä. Eli opensidin/ecun mielestä auto ahtaa siis 1-7bar paineilla tyhkäynnillä. Sanomattakin selvää, että tämmöinen ei kuulu asiaan ja luonnollisesti auto hädintuskin saadaan edes käymään minkäänlaista tyhjäkäyntiä.
Maffin irroittamisella oireet katoavat ja auton käytös on normaalia, paitsi, että vikakoodia tuuppaa lamdasta (koitettu kahdella eri anturalla) ja myös maffeja on koitettu kahta eri. Liittimet on putsattu. Ecun maadoitukset termarikotelolle ja imusarjaan tutkittu ja mitattu. Ecun johtosarjan liitin tulipellissä tsekattu. Seuraavaksihan tässä aletaan epäilemään ecua, koska tutkittavat komponentit loppuvat kesken.
Alla videolla auto ei edes ole käynnissä ja kuvittelee ahtavansa 7 barin ahdoilla... boksikohan tässä on tulossa tiensä päähän, kun ei piuhoissakaan tunnu mitään olevan?
https://youtu.be/0kB65qBtKkQ
1999 OG 9-5 2.3t @ RE85
Ongelmia/osatarvetta? 0409302470
Ongelmia/osatarvetta? 0409302470
- Kiertomäntä
- "Ruisku"
- Viestit: 106
- Liittynyt: To Marras 28, 2019 11:08
- Paikkakunta: Rauma
Re: alkoi taas rötäämään satunnaisesti.
^ tämä homma selvisi lopulta omia osaavammissa käsissä, ahtoletkuhan oli lähtenyt irti välijäähyltä. Huonoa käyntiä edesauttavia tekijöitä olikin vielä muutama lisää esimerkiksi väärät tulpat. Kiitos kuitenkin vielä myös bapsulle, tuskin olisi vieläkään ajokunnossa jos täysin omin avuin olisi pitänyt edetä.
Patavitonen - '02 9-5 SC Aero
Talviautona: '02 9-5 2.0t
Talviautona: '02 9-5 2.0t