Kuinka kestää pidemmän päälle?

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
Pahis
"Turbo"
Viestit: 241
Liittynyt: Su Syys 19, 2004 15:05
Paikkakunta: Hartola

Kuinka kestää pidemmän päälle?

Viesti Kirjoittaja Pahis »

Ajattelin kysellä kun vanhimmat ysiviitoset alkaa olemaan jo lähempänä kymmentä vuotta kuin viittä ja kilometrejäkin varmaan löytyy jo päälle 300tkm, että millaisia vanhuuden (tai keski-iän) oireita näistä rupeaa löytymään? Löytyykö ruostetta tai laukeaako jostain "kivasta" paikkaa? Onko tuo tonttujen punainen paholainen DI- boxi kestävämpää laatua?
9000cs -96 vapari
Hiivatti enää synkkä muisto! Työjuhtana Hiace 4wd -08!
#1397
jala 9-5
"Tuplakaasari"
Viestit: 64
Liittynyt: Su Tammi 09, 2005 14:42
Paikkakunta: Raahe

Viesti Kirjoittaja jala 9-5 »

Kyllä se taitaa olla niin, että tuo di-boxi näyttää puhuttavan, tapauksia on varmaan yhtämonia kuin autojakin. Meinaan että osa on di:n joutunut vaihtamaan n.100tkm:n paikkeilla ja osa ajanut200tkm alkuperäisellä boxilla. Itse olen myös sitä mieltä että 300tkm ei ole mikään rajapyykki nykyisillä autoilla. omalla -00 vuoden ysifemmalla nyt ajettu reilut 130tkm ja tyytyväinen täytyy hankintaan olla muutaman kuukauden kokemusten perusteella...
9-5tW
"Turbo"
Viestit: 283
Liittynyt: Ma Syys 15, 2003 21:12
Paikkakunta: Timbuktu

Viesti Kirjoittaja 9-5tW »

No ainakin turbo ja kytkin on sellaisia jotka noista menee / on mennyt tuollaisilla kilometreillä edellisten mainittujen lisäksi... mutta kuluvia osiahan noi on niinkuin iskaritkin..
#1901 / 9-3 2.8TS v6 Aero
Vastaa Viestiin