Takaluukun sisäkahva on haljennut ja pitäisi vaihtaa. Availin hieman kahvaa ja näytti siltä, että kahva on kahden torxin lisäksi pysyvästi kiinni verhoilussa kahdella muovinastalla, joiden päät on sulatettu (? tms) kahvan asennuksen jälkeen (ts kahvaa ei saisi irti ilman, että muovinastan rikkoo, jolloin homma ei enää pelitä).
Onko jollain kokemusta asiasta, onko todellakin niin, että kahvaa ei saa erikseen irti, vaan lähtee vain verhoilun mukana? Ja saako kahvan uusittua erikseen vai pitääkö ostaa koko luukun alaverhoilu kahvoineen päivineen (riippuen toki vastauksesta ensimmäiseen kysymykseen)?
Wagonin takaluukun sisäkahva
Re: Wagonin takaluukun sisäkahva
Ainakin mulla lähti irti kun korjasin liimaamalla. Vahvistin samalla niitä ruuvin ympäristöjä prikalla jotka liimasin kiinnikooamas kirjoitti:Takaluukun sisäkahva on haljennut ja pitäisi vaihtaa. Availin hieman kahvaa ja näytti siltä, että kahva on kahden torxin lisäksi pysyvästi kiinni verhoilussa kahdella muovinastalla, joiden päät on sulatettu (? tms) kahvan asennuksen jälkeen (ts kahvaa ei saisi irti ilman, että muovinastan rikkoo, jolloin homma ei enää pelitä).
Onko jollain kokemusta asiasta, onko todellakin niin, että kahvaa ei saa erikseen irti, vaan lähtee vain verhoilun mukana? Ja saako kahvan uusittua erikseen vai pitääkö ostaa koko luukun alaverhoilu kahvoineen päivineen (riippuen toki vastauksesta ensimmäiseen kysymykseen)?
Hese
Minä kanssa vaihdoin justiinsa hiljattain kahvan. Maksoi marmorilla reilun parikymppiä. Vaihto oli helppo, 2 torxia irti, uusi kahva tilalle ja torxit takaisin kiinni. Ostin samalla kangasverhoilun muovinastoja pussillisen, kun niitä oli putoillut irti.
9-5 2.0t Wagon -06 Biopower
Ex: 9-5 2.0t Wagon - 04
Ex: 9-5 2.0t Wagon - 04
-
- "Hirsch"
En vaihtanu uutta mutta jouduin kumminkin irrottamaan ja myöskään mulla ei ollu mitään ongelmia 2torxia irti ja sillä selvä.Sewe kirjoitti:Minä kanssa vaihdoin justiinsa hiljattain kahvan. Maksoi marmorilla reilun parikymppiä. Vaihto oli helppo, 2 torxia irti, uusi kahva tilalle ja torxit takaisin kiinni. Ostin samalla kangasverhoilun muovinastoja pussillisen, kun niitä oli putoillut irti.
9-5 2.3T Wagon sentronic -05 RE85
Täytyypä sitten tutkailla tuota kahvaa vielä uudestaan. Rakenne kyllä näytti vahvasti siltä, että torxien lisäksi verhoilun läpi oli ne kiinteät kahvassa kiinni olevat muovinastat, joita ei verhoilun läpi saa vedettyä. Mutta selvitellään...
Kiitoksia tähän mennessä.
Kiitoksia tähän mennessä.