1. Letku automaattilaatikon päältä ylös ja taittuu kohti rintapeltiä. Päättyy avoimena jarrunestesäiliön taakse avoimena. Jarrunestesäiliössä oikealla alhaalla letkunippa ilman letkua. Mikä letku ja pitäisikö olla kiinni tuossa jarrunestesäiliön nipassa?
2. Kaasuläppäkotelolta lähtee n. 15mm ulkohalkaisijaltaan letku kohti ventiilikoppaa jossa taittuu kopan suuntaisesti. Välissä mustavalkoinen takaiskuventiili ja sen jälkeen pienempi letku taittuu alas imusarjan välistä. Ilmeisesti joku alipaineletku? Takaiskuventtiillin nippa on poikki ja letku siis irti.
Konehuoneen pari minulle tuntematonta letkua
Konehuoneen pari minulle tuntematonta letkua
Saab 9-5 2.0 wagon automaatti 2008
Saab 9-3 1.8i manual 2004
Saab 9-5 2.0 wagon automaatti 2003 purussa
Mikko
Saab 9-3 1.8i manual 2004
Saab 9-5 2.0 wagon automaatti 2003 purussa
Mikko
Re: Konehuoneen pari minulle tuntematonta letkua
1. huohotusletku, ihan oikealla paikalla
2. tyypillinen korkannut osa 2004-> konepaketeissa. Ratkaisu on vaihtaa koko letku eli loukolta nouseva kovamuovinen osa jossa uusi takaisku kiinni. Kumiletku käytetään vanhasta. Tai hätäratkaisu etsiä miljoonalaatikosta vastaavankokoinen takaisku ja askarrella se kiinni nynyisen korkanneen tilalle, btdt.
Katkenneesta karasta menee aika paljon ylimääräistä ilmaa imusarjaan joten käyntihäiriöitä esiintyy.
2. tyypillinen korkannut osa 2004-> konepaketeissa. Ratkaisu on vaihtaa koko letku eli loukolta nouseva kovamuovinen osa jossa uusi takaisku kiinni. Kumiletku käytetään vanhasta. Tai hätäratkaisu etsiä miljoonalaatikosta vastaavankokoinen takaisku ja askarrella se kiinni nynyisen korkanneen tilalle, btdt.
Katkenneesta karasta menee aika paljon ylimääräistä ilmaa imusarjaan joten käyntihäiriöitä esiintyy.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: Konehuoneen pari minulle tuntematonta letkua
Kiitos näistä! PCS'ltä löytynee tuollainen letkunpätkä takaiskuineen. Oli näköjään myös yksi ohut alipaineletku katkennut irti rintapellissä olevasta mötikästä. Huomenna etsitään silikooniletkua jostakin ennen uuden termostaatin asennusta.
Saab 9-5 2.0 wagon automaatti 2008
Saab 9-3 1.8i manual 2004
Saab 9-5 2.0 wagon automaatti 2003 purussa
Mikko
Saab 9-3 1.8i manual 2004
Saab 9-5 2.0 wagon automaatti 2003 purussa
Mikko