Onkohan moottorin lämpöanturi kaput
Onkohan moottorin lämpöanturi kaput
Ajelin töihin ja seurailin moottorin lämpöjä(Teng). 80 km tiellä lämpö pysyi alle 78 ja moottoritiellä nousi vain 80c-84c. Työpaikan parkiksella annoin käydä tyhjäkäyntiä ja lämpö nousi yli 96c. Flekti ei lähtenyt pyörimään.
Onko sekä lämpöanturi ja termostaatti vaihtokunnossa?
Onko sekä lämpöanturi ja termostaatti vaihtokunnossa?
Re: Onkohan moottorin lämpöanturi kaput
Termarivikahan tuo on, makaa raollaan vanhuuttaan.
Ensimmäinen puhallin/pienempi nopeus käynnistyy vasta kun lämpötilaksi mitataan 99 astetta, ellei ilmastointi vaadi puhallusta aiemmin.
Ensimmäinen puhallin/pienempi nopeus käynnistyy vasta kun lämpötilaksi mitataan 99 astetta, ellei ilmastointi vaadi puhallusta aiemmin.
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
Re: Onkohan moottorin lämpöanturi kaput
Näin minäkin ajattelin, mutta 99 astetta oli yllätys. Mutta vastaus oli lyhyt ja asiaa.
Kiitos!
Kiitos!
Luu on kovaa ja koppi vuotaa!!
9-5 Vector 2.3 T
9-5 Vector 2.3 T
Re: Onkohan moottorin lämpöanturi kaput
Nyt on termari vaihdettu uuteen ja alkuperäiseen. Lämpö nousee n.60 asteeseen suht nopeasti, mutta yli 70 aseteen ei ajossa nouse. Pienessä pakkasessa 30 km ajon jälkeen lämpö 67 astetta.
Ei taida olla normaalia?
Ei taida olla normaalia?
Luu on kovaa ja koppi vuotaa!!
9-5 Vector 2.3 T
9-5 Vector 2.3 T
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2947
- Liittynyt: Ke Marras 19, 2003 20:55
- Paikkakunta: Sipoo
Re: Onkohan moottorin lämpöanturi kaput
Oletko koittanut uudella lämpöanturilla? Keititkö termaria ennen asennusta...?
Saabista jäljellä muistot.
Sitikka C5 2.0 Hdi -08, "Möhkö"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Sitikka C5 2.0 Hdi -08, "Möhkö"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Re: Onkohan moottorin lämpöanturi kaput
Ei tullut keiteltyä. Kelit muuttui lämpimän puolelle, lämpö pysyy edelleen n. 67 astetta. Mutta jos tekee kunnon riuhtaisun, tai pysähtyy, lämpö nousee yli 80 asteen. Sen jälkeen lämmöt pysyvät 77-83 astetta. Tuntuu, ettei tämä ole ihan normaalia, mutta kyllä tällä pärjää.
Luu on kovaa ja koppi vuotaa!!
9-5 Vector 2.3 T
9-5 Vector 2.3 T
Re: Onkohan moottorin lämpöanturi kaput
Jotain häikkää termarissa täytyy olla. Voisko se jäädä vikaasentoon, tai sit se on rikki... Lämpöanturi ei vaíkuta koneen lämpiämiseen. Lämpömittarin näyttöön kyllä.
9-5 2.3 T A ja 2.0 T A
# 2333
# 2333
Re: Onkohan moottorin lämpöanturi kaput
Vika selvisi. Eilen tuli virhekoodi "Temp sensor circuit ... code olisiko ollut 0066. Lämpötila-anturi vaihtoon.
Luu on kovaa ja koppi vuotaa!!
9-5 Vector 2.3 T
9-5 Vector 2.3 T
Re: Onkohan moottorin lämpöanturi kaput
Eikö lämpötila anturi vaikuta flektiin myös
Re: Onkohan moottorin lämpöanturi kaput
Ei kai.. näytön mukaan lähes koko ajan alilämpöinen. Luulisi flektin saavan tiedon lämpöanturista.
Luu on kovaa ja koppi vuotaa!!
9-5 Vector 2.3 T
9-5 Vector 2.3 T