2004 ja uudempi läppäkotelo on täysin yhteensopiva vanhempiin autoihin, kunhan huohotuksen 12mm lähdön pienentää sopivilla osilla 3 tai 4mm letkuksi(se vanha alipaineletkukoko). Kohdeautossa tämä hoidettiin vanhalla huohotuksen kumiletkulla. Tätä kumiletkua n 4cm pätkä, sitten kaveriksi ylijäämä magneettiventtiilin silikoniletkua, jonka sisälle työnnetään 4mm pneumatiikkamuovi"letkua". Nyt työnnetään tämä silikoniletku tuon huohotusletkun sisälle ja liitoksen voi varmista pienellä klemmarilla. Itse en tätä kokenut tarpeelliseksi, koska liitos oli melkoisen tiukka ilmankin. Halutessasi voit pienentää tuolla pneumatiikkaputkella tuon paksun silikoniletkun vaikka samantien 4mm letkulla jatkettavaksi ja käyttää alkuperäisen takaiskuventtiilin. Vaihtoehto on kuitenkin käyttää vaikka NG 9-3 mallista tuttua jarrun alipaineputken takaiskuventtiiliä (GM 90498464 / OPEL 564611) (n8-10€) tai WAG konsernin vastaavaa venttiiliä 058 905 291, jota ainakin Ebaystä löytyy muutamalla eurolla kpl. Tämä venttiili sopii suoraan siihen paksumpaan silikoniletkuun ja vasta viimeinen liitos pitää pienentää 4mm paksuuteen.
Ero näillä kahdella läppäkotelolla on ainoastaan tuo huohotuksen liitos. Vanhemmassa on alipaineletkun liitoksen alla läppäkotelon sisällä reikä ja kolo imusarjaan, johon öljyä pääsee kerääntymään. Tästä huohotus jatkuu kanavan kautta kaasuläpän yläpuolelle. Uudemmassa huohotus tulee suoralla putkella kaasuläpän alapuolelle. Imusarjan vastainen tiiviste on myös erilainen tästä syystä. Tässä vanhempi versio läppäkotelosta:
![Kuva](http://i1165.photobucket.com/albums/q582/brettkramer/throttle_body01_zps27e4e731.jpg)
Ja tässä uudempi:
![Kuva](https://lh5.googleusercontent.com/-gwyYyx9HiBU/VDpDpTmHnTI/AAAAAAAABWM/DarZMcAcHYM/w640-h463-no/l%C3%A4pp%C3%A4kotelo%2Buusi.jpg)
Näillä tiedoilla mennään tällä hetkellä.
Matti