Aito 2,3t Biopower, komponentit?

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
soap95
"Aero"
Viestit: 396
Liittynyt: Ma Loka 16, 2006 21:10
Paikkakunta: Orimattila

Re: Aito 2,3t Biopower, komponentit?

Viesti Kirjoittaja soap95 »

Palataan vanhaan aiheeseen. Nyt on jonkin aikaa ollut Mitsun turbo. Vaihteisto tosiaan vaihtaa turhan herkästi pienemmälle ja huudattaa korkealle ennen kuin vaihtaa isompaa. Kysymys: Onko kukaan päivittänyt pikku-t:n automaattiin Aeron laatikko-softaa ja onnistuuko ylipäätään? Eikös ainakin mimmillä ollut yhteydet palvelimelle. Kaverin iso-T pelaa vedätettäessä paljon fiksummin. Hyödyntää väännön paljon paremmin. Toki tällä nykyisellä vaihteisto ehkä kestää paremmin :D
Opel Insignia 2,0 4x4 -15
ex. Saab 9-5 2,3t BP LinearActive Griffin Aut SC -09
ex. Saab 9-5 2,3T BP Vector -06
Talviomena
"Tuplakaasari"
Viestit: 86
Liittynyt: Ti Syys 06, 2016 19:32

Re: Aito 2,3t Biopower, komponentit?

Viesti Kirjoittaja Talviomena »

Herättelen vanhaa ketjua, sillä itseä kiinnostaa tämä sama asia jota soap95 kyseli viimeisimmässä viestissä:
soap95 kirjoitti:
Su Huhti 23, 2017 19:37
Palataan vanhaan aiheeseen. Nyt on jonkin aikaa ollut Mitsun turbo. Vaihteisto tosiaan vaihtaa turhan herkästi pienemmälle ja huudattaa korkealle ennen kuin vaihtaa isompaa. Kysymys: Onko kukaan päivittänyt pikku-t:n automaattiin Aeron laatikko-softaa ja onnistuuko ylipäätään? Eikös ainakin mimmillä ollut yhteydet palvelimelle. Kaverin iso-T pelaa vedätettäessä paljon fiksummin. Hyödyntää väännön paljon paremmin. Toki tällä nykyisellä vaihteisto ehkä kestää paremmin :D
Tähän voisin lisätä kysymyksen, että onko kukaan Suomessa onnistunut modaamaan tota Aisinin AW55-51SN -laatikon softaa customiksi, esim. saisi optimoitua käyttäytymistä viritetylle Aerolle, esim. että 19T turbolla + muilla sopivilla kilkkeillä saisi vaikka 315+ hp / 450 Nm ulos? Mulla on oma loota ollut n. 450 Nm väännöillä (tiedän, liikaa tolle laatikolle, tietoinen riski) vuoden päivät ja hyvin on *kop kop* toiminut. Heppoja tosin vielä vasta joku 285 koska 2,5" DP ja vakio-Mitsu.

Mikähän laatikkosofta muuten 305 hp vakio-Hirscheissä on ollut? :o
-02 9-5 Aero Sportwagon, Stage 2 BP
jäsen #7627
Maikki
"Hölösuu"
Viestit: 1118
Liittynyt: Su Helmi 15, 2004 22:52
Paikkakunta: Oulu

Re: Aito 2,3t Biopower, komponentit?

Viesti Kirjoittaja Maikki »

450nm kestää hyvin. Swedut kiusannu yli 500nm väännöillä eikä oo hajonnu.

Ainakaan.muutama vuosi sitten ei ollu kellään tietoa customsoftasta.
9-5 2.0t wagon biopower linear sport - 05, 900i 16valve 3d - 93

detailing...sitä korrekmies ei voi ymmärtää.
Vastaa Viestiin