9-5 aero 2001 tasauspyörästön lukko

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
miltsi
"Kaasari"
Viestit: 27
Liittynyt: To Joulu 25, 2014 19:31

9-5 aero 2001 tasauspyörästön lukko

Viesti Kirjoittaja miltsi »

Eli moista olisin vaille.löytyykö vakioautoista vai meneekö kilpaautoosastolle?ja mitä moisessa askissa on tehon kesto?
Keme
"Viggen"
Viestit: 660
Liittynyt: To Helmi 24, 2005 12:12
Paikkakunta: Rannikko

Re: 9-5 aero 2001 tasauspyörästön lukko

Viesti Kirjoittaja Keme »

Löytyyhän noita lukkoja Quaiffelta ja sit ihan Saabin orggistakin. Ehkä noin kahdentuhannen euron keikaus kaikkineensa.
jeeeeeee!
Mikko Parikka
"Turbo"
Viestit: 212
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 08:50
Paikkakunta: AKAA

Re: 9-5 aero 2001 tasauspyörästön lukko

Viesti Kirjoittaja Mikko Parikka »

http://www.schwedenteile.de/limited-sli ... -2386.html

Tuolla Saabin orggis halvennuksessa 414,31€.
KäXä
"Tuplakaasari"
Viestit: 54
Liittynyt: Ma Elo 19, 2013 19:22
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: 9-5 aero 2001 tasauspyörästön lukko

Viesti Kirjoittaja KäXä »

Jenkkilästä saa Quaifea alle 300 dollarilla. Tosin siihen tullit ja lähetyskulut päälle...
Keme
"Viggen"
Viestit: 660
Liittynyt: To Helmi 24, 2005 12:12
Paikkakunta: Rannikko

Re: 9-5 aero 2001 tasauspyörästön lukko

Viesti Kirjoittaja Keme »

KäXä kirjoitti:Jenkkilästä saa Quaifea alle 300 dollarilla.
Tuskin saa 9-5 sopivana.
jeeeeeee!
KäXä
"Tuplakaasari"
Viestit: 54
Liittynyt: Ma Elo 19, 2013 19:22
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: 9-5 aero 2001 tasauspyörästön lukko

Viesti Kirjoittaja KäXä »

Okei, otetaas takaisin. Selailin jokin aika sitten lukkoja, ja muisti teki tepposen. Quaifit oli halvimmillaan päälle 500 dollarin, mutta esim, OBX Helicalia sai alle 300 dollarilla. Jokatapauksessa tuo saksalaislinkin takana oleva orgis, ei ole pahan hintainen.
vjbremer
"Hölösuu"
Viestit: 1307
Liittynyt: Ke Marras 10, 2004 22:09
Paikkakunta: Espoo

Re: 9-5 aero 2001 tasauspyörästön lukko

Viesti Kirjoittaja vjbremer »

Tasauspyörästön lukko muuttaa autoa aika radikaalisti, vaikka tehoa pitkälti yli 400hv. Saa tehon tiehen ihan eri tavalla, kuin esimerkiksi edellisessä steg 1 "aero":ssani. Suosittelen Quaifia lämpimästi, kuten myös kuusvaihteista F40 laatikkoa og9-5aan :)
9-5 Vector E85Wössner +F40&Quaife, MB 200C 4matic AMG
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
miltsi
"Kaasari"
Viestit: 27
Liittynyt: To Joulu 25, 2014 19:31

Re: 9-5 aero 2001 tasauspyörästön lukko

Viesti Kirjoittaja miltsi »

Osaako kukaan sanoa mitä eroa on quaifen lukolla ja vakiolla?
Niin ja onko hajua mistä kytkin +500hp tehoille.
Hook
"Hölösuu"
Viestit: 2221
Liittynyt: Ti Kesä 08, 2004 21:25
Paikkakunta: Helsinki/Tuusula/Somero

Re: 9-5 aero 2001 tasauspyörästön lukko

Viesti Kirjoittaja Hook »

Original lukolla tarkoitetaan gm:n coboltin lukkoa, jota ei ole ollut koskaan 9-5:ssa tehtaalta tullessaan, vaikka siihen suoraan käykin. On viimeinen osa mikä näistä 5 pykälisistä laatikoista irtoaa, eli asennustyönä melko suuri. Samalla vaihtaa kestävämmät kolmosen rattaat ja 9-3ss holkin, jos meinaa 500nm+ ottaa.

Molemmat Torsen lukkoja ja käytännössä kaikki muu hajoaa ensin ympäriltä, kuin itse lukko.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.
Vastaa Viestiin