9-5 aero 2001 tasauspyörästön lukko
9-5 aero 2001 tasauspyörästön lukko
Eli moista olisin vaille.löytyykö vakioautoista vai meneekö kilpaautoosastolle?ja mitä moisessa askissa on tehon kesto?
Re: 9-5 aero 2001 tasauspyörästön lukko
Löytyyhän noita lukkoja Quaiffelta ja sit ihan Saabin orggistakin. Ehkä noin kahdentuhannen euron keikaus kaikkineensa.
jeeeeeee!
-
- "Turbo"
- Viestit: 212
- Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 08:50
- Paikkakunta: AKAA
Re: 9-5 aero 2001 tasauspyörästön lukko
Jenkkilästä saa Quaifea alle 300 dollarilla. Tosin siihen tullit ja lähetyskulut päälle...
Re: 9-5 aero 2001 tasauspyörästön lukko
Tuskin saa 9-5 sopivana.KäXä kirjoitti:Jenkkilästä saa Quaifea alle 300 dollarilla.
jeeeeeee!
Re: 9-5 aero 2001 tasauspyörästön lukko
Okei, otetaas takaisin. Selailin jokin aika sitten lukkoja, ja muisti teki tepposen. Quaifit oli halvimmillaan päälle 500 dollarin, mutta esim, OBX Helicalia sai alle 300 dollarilla. Jokatapauksessa tuo saksalaislinkin takana oleva orgis, ei ole pahan hintainen.
Re: 9-5 aero 2001 tasauspyörästön lukko
Tasauspyörästön lukko muuttaa autoa aika radikaalisti, vaikka tehoa pitkälti yli 400hv. Saa tehon tiehen ihan eri tavalla, kuin esimerkiksi edellisessä steg 1 "aero":ssani. Suosittelen Quaifia lämpimästi, kuten myös kuusvaihteista F40 laatikkoa og9-5aan ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
9-5 Vector E85Wössner +F40&Quaife, MB 200C 4matic AMG
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
Edelliset: 2x og900T16, 9000 2,3T -93, 9000CC 2.0T -90,
9000 cse 2,0T -95, 9-5 2,3T+, 9-5 2,0t Vector Wagon,9-3 2,0t Vector Wagon,9-5 2,3t Vector Wagon Aut #2575
Re: 9-5 aero 2001 tasauspyörästön lukko
Osaako kukaan sanoa mitä eroa on quaifen lukolla ja vakiolla?
Niin ja onko hajua mistä kytkin +500hp tehoille.
Niin ja onko hajua mistä kytkin +500hp tehoille.
Re: 9-5 aero 2001 tasauspyörästön lukko
Original lukolla tarkoitetaan gm:n coboltin lukkoa, jota ei ole ollut koskaan 9-5:ssa tehtaalta tullessaan, vaikka siihen suoraan käykin. On viimeinen osa mikä näistä 5 pykälisistä laatikoista irtoaa, eli asennustyönä melko suuri. Samalla vaihtaa kestävämmät kolmosen rattaat ja 9-3ss holkin, jos meinaa 500nm+ ottaa.
Molemmat Torsen lukkoja ja käytännössä kaikki muu hajoaa ensin ympäriltä, kuin itse lukko.
Molemmat Torsen lukkoja ja käytännössä kaikki muu hajoaa ensin ympäriltä, kuin itse lukko.
ng900/9-3/9-5 purkuosia pyörimässä tallin nurkissa pk-seudulla. Entäpä onko tarvis Tech 2:lle tai T5/T7 (bio) päivityksille? Puuttuuko pixeleitä SID/ACCssä? YV:llä tavoittaa.