No vikahan löytyi, edellinen laiska asentaja oli hukannut puolet suodattimen kannen tiivisteestä, ja jättänyt ylhäältä kaksi ruuvia pois. Kansi oli raollaan ja kylmää ilmaa vuosi suojien sisään jalkatilaan. Löytyi myös yksi tyyppivioista, jalkatilaan ja ylös säätävän askelmoottorin vipu oli irronnut.
Muoviholkkia vähän tiukemmaksi ja vipu painamalla takaisin. Siis halpa ja nopea korjaus, eikä tule enää kylmää jalkatilaan
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Osat irroitettuna.
![Kuva](http://i17.photobucket.com/albums/b89/jupasierra/cars/mb300/Suod1.jpg)
Kyllä oli lehteä ja kaikenlaista roinaa, kylmäputkien ympäriltä oli eristeet irronneet ja ne liimattiin takaisin.
![Kuva](http://i17.photobucket.com/albums/b89/jupasierra/cars/mb300/Suod3.jpg)
![Kuva](http://i17.photobucket.com/albums/b89/jupasierra/cars/mb300/Suod4.jpg)
Siinä syyllinen irti, ylempää näkyy muoviholkki. Askelmoottorin joutui ottamaan irti tieltä, kahdella ruuvilla kiinni ja vetämällä pois. Kun laittaa moottorin takaisin akselilleen, pitää ajaa ilmastointi OFF/ON nappulasta moottoria ja pysäyttää sopivaan kohtaan kääntämällä virrat pois. Keksii kyllä nopeasti.
![Kuva](http://i17.photobucket.com/albums/b89/jupasierra/cars/mb300/Suod5.jpg)
Koko homma imurointeineen noin tunti, rauhallisesti tehtynä
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)