P1230 P1251 ja P1260

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
jakke7x
"Tuplakaasari"
Viestit: 54
Liittynyt: To Touko 11, 2006 09:59
Paikkakunta: Oulu

P1230 P1251 ja P1260

Viesti Kirjoittaja jakke7x »

Morjens kanssasaapastelijat!

Huoltoasemalla käydessä jätin auton käyntiin ja takaisin autoon tullessa oli tyhjäkäynti tippunu juuri ja juuri niin pieneksi että hädin tuskin kävi tyhjäkäyntiä ja vikakoodi P1230. Nollasin koodin, mutta en resetoinu limp home moodia. Auto lähti normaalisti käyntiin ja lähdin ajaan kotiin n. 2km. Puolessa matkaa alko taas rötään auto ja just pääsin nilkuttamalla kotiin. Pihassa luin uudestaan koodit ja läsähti nuo kaksi jälkimmäistä eli P1251 ja P1260.

Auto on oirehtinut silloin tällöin sellaisista haamuvedoista tasaisella pintakaasulla ajaessa. Vuosi sitten käytin läppäkotelon irti ja tarkastin että onko ne johdot kuinka haperossa kunnossa, silloin en havainnu mitään normaalista poikkeavaa.

Onko nyt vaan tilanne yksinkertaisesti, että läppäkotelo vaihtoon?? ja jos on niin mistä kannattaa se hommata kustannustehokkaasti....
---------------------------
Saab 9-5 AeroWagon (MY02)
#6188
Vastaa Viestiin