Nyt ois hyvät neuvot tarpeen

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
tives
"Kaasari"
Viestit: 32
Liittynyt: La Tammi 08, 2011 01:31

Nyt ois hyvät neuvot tarpeen

Viesti Kirjoittaja tives »

9-5 2.3 turbo ajettu 360 lämmöt pysyy puolivälissä turpa täynnä pahvia mutta sisällä on kylmä on ehdotettu että olisi mennyt joku lämpöventtiili moottorin rintapellistä nyt on uusin veikkaus että kannentiiviste on mennyt oisko kellään kokemusta moisesta asiasta mitenkä vois asiaan saada varmuutta auto toimii muuten ihan hyvin mutta on kylmä kiitos jo etukäteen mahdollisista tiedoista
lart
"Turbo"
Viestit: 214
Liittynyt: Pe Marras 16, 2007 16:36
Paikkakunta: Jönköping/Ruotsi

Re: Nyt ois hyvät neuvot tarpeen

Viesti Kirjoittaja lart »

Häviääkö nestettä?
9-5 Wagon 2.3TA Aero -02
9-5 Wagon 2.3TA Aero -04
tives
"Kaasari"
Viestit: 32
Liittynyt: La Tammi 08, 2011 01:31

Re: Nyt ois hyvät neuvot tarpeen

Viesti Kirjoittaja tives »

Auto on ollut vasta viikon nesteet on ok
lart
"Turbo"
Viestit: 214
Liittynyt: Pe Marras 16, 2007 16:36
Paikkakunta: Jönköping/Ruotsi

Re: Nyt ois hyvät neuvot tarpeen

Viesti Kirjoittaja lart »

Mihin nousee lämpömittari?
9-5 Wagon 2.3TA Aero -02
9-5 Wagon 2.3TA Aero -04
suorsa
"Hölösuu"
Viestit: 3458
Liittynyt: Ti Touko 06, 2003 13:11
Paikkakunta: Kouvola

Re: Nyt ois hyvät neuvot tarpeen

Viesti Kirjoittaja suorsa »

Lämmönsäätöläpän akseli poikki tai säätömoottori rikki. Helpoimmassa tapauksessa pelkkä kalibrointi pielessä.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 3x 9-5 Tid -10, 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 900 Aero 89 (PR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
9000 automaatilla
"Hölösuu"
Viestit: 2948
Liittynyt: Ke Marras 19, 2003 20:55
Paikkakunta: Sipoo

Re: Nyt ois hyvät neuvot tarpeen

Viesti Kirjoittaja 9000 automaatilla »

Eikös eka neuvo Femman kanssa ole, että ei pahvia keulaan. Jos se on kunnossa, siellä tarkenee. Kalibroi ekana ACC: paina yhtäaikaa AUTO ja OFF. Vasempaan reunaan tulee vikakoodien lukumäärä, oikealla puolella pyörii "vikojen numerot". Kirjaa ne tähän ketjuun näkösälle, niin kerrotaan, missä vika luuraa, jos on ACC:ssä.
Saabista jäljellä muistot.
Volvo S60 D3 - 17, Sirkkuli"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
tives
"Kaasari"
Viestit: 32
Liittynyt: La Tammi 08, 2011 01:31

Re: Nyt ois hyvät neuvot tarpeen

Viesti Kirjoittaja tives »

Vikoja nolla
arska93
"Kaasari"
Viestit: 41
Liittynyt: Su Kesä 24, 2012 00:49

Re: Nyt ois hyvät neuvot tarpeen

Viesti Kirjoittaja arska93 »

Onkos mahdollista että akseli olisi poikki? 9-5 ei itsellä ole kokemusta, mutta 9000 ei tuo kalibrointi ainakaan löytänyt akselin katkeamisesta johtunutta vikaa. Joku varmaan osaa neuvoa mistä sen saa tarkastettua, tai googlettelemalla löytyy. Vielä tuli mieleen että jos 9-5 pystyy niin koita kädellä ovatko lämppärin kennolle menevät letkut kuumia-> jos ovat niin vika tod näk sielä läppien luona jos taasen ovat kylmiä niin sitten liittyy vesien kiertoon.
Vastaa Viestiin