Eikö niitä ihan oikeesti voi vaihtaa kun oikealta ottaa ilmamäärämittarin letkuineen pois ja vasemmalta akun ja akkukotelon pois?
Vai onko muita kikkoja?
Ja mistä niitä vilkkumattomia polttimoita saa Helsingissä tai Vantaalla?
Pekka

Termos kirjoitti:Allekirjoitan tämän!JKen kirjoitti:MY2006:sen Xenon -lampun kiinnitys on suunniteltu varmaan krapulassa, sehän muuttuikin sitten seuraaviin.
Rystyset verillä vaihdoin Aeroon ne suositellut "147" hiilipsit umpioita irroittamatta, kun toinen polttimo rupesi räpsimään.
Eihän niitä saanut pirullakaan oikeaan asentoon lukittua, eikä valoilla nähnyt yhtikäs mihinkään. Pakko oli nyppäistä umpiot pöydälle, eikä ne polttimot sittenkään ihan helposti paikoilleen menneet![]()
Mainittakoon vielä, että se räpsimätön polttimo oli kuitin mukaan merkkiliikkeen vaihtama, mutta ei sitäkään oltu saatu lukittua paikoilleen. Oli senverta hollilla kuitenkin, ettei katsastuksessakaan moitittu suuntausta/valokuviota.
Täysin samaa mieltä.t.t.j kirjoitti:Puskuri irti ja umpiot irti. Kuulostaa pahalta, mutta on niin naurettavan helppo homma, ettei kannata kikkailla ahtaissa väleissä.
Tämän voin allekirjoittaa. H7:t vaihtuu kylläkin pelkän akkukotelon irroituksella. Vaatii toki näppäräsormisuutta. Omat kätöset mahtuu onneksi peukaloa murtamatta tuosta asennusaukosta sisään. **ttumaisin homma on saada se kiinnihapettunut sähköliitin irti vanhasta polttimosta. Varttitunnin pintaan menee lähivalot. Pitkät ehkä noin kymmenen minuuttia.Eski kirjoitti:Kyllä viiruja löytyy myös halogeeneilla. Niissä ei ole sitten muuta vikaa kuin se ettei valoilla näe mitään pimeässä...
Eski