nordic 220 hv
nordic 220 hv
saabiini laitettiin oston yht. nordic 220 hv lastu ( vakio 2.3 l 185 hv) ja turbo mittari menee punaselle avain reilusti. Normaalia??? Eihän mittari ennen ainakaan saanut mennä punaiselle. Tietoa tarvittais ei luulisi juttuja
Milläs muulla kuin paineita ja bensansyöttöä lisäämällä luulit tulevan lisää tehoa?
Eiköhän tuo ahtopainemittari liene säädetty näyttämään vakion maksimipaineita juuri punaisen rajalla niin no hätä jollei mittari mene ihan pohjaan.

Eiköhän tuo ahtopainemittari liene säädetty näyttämään vakion maksimipaineita juuri punaisen rajalla niin no hätä jollei mittari mene ihan pohjaan.
9-5 2.0t wagon biopower linear sport - 05, 9-3 cabriolet 2.0t A SE -00, 900i 16valve 3d - 93
detailing...sitä korrekmies ei voi ymmärtää.
detailing...sitä korrekmies ei voi ymmärtää.
Katos kun tekniikka on kovasti eteenpäin vanhoista satkuista...oishan toi pitäny ajatella loppuun asti kun on ollut juttua että max. ahdot vakiona esim 9-5 2.0t:ssä olosuhteista riippuen 0.3-0.65
Kuiteskin idea melkolailla sama: vakiona punaisen rajalla olla max. kuormituksella olkoot kyse ahtopaineista taikka väännöistä...but we go to eleven


Kuiteskin idea melkolailla sama: vakiona punaisen rajalla olla max. kuormituksella olkoot kyse ahtopaineista taikka väännöistä...but we go to eleven


9-5 2.0t wagon biopower linear sport - 05, 9-3 cabriolet 2.0t A SE -00, 900i 16valve 3d - 93
detailing...sitä korrekmies ei voi ymmärtää.
detailing...sitä korrekmies ei voi ymmärtää.
Kyllä sen mittarin kuuluu mennäkin pohjaan helposti, mutta se pieni pätkiminen (=nykiminen?) ei kuulu asiaan. Ilmamassat tod.näk. heittelee joka aiheuttaa tuon alemmilla kierroksilla, osuinko oikeaan? Ylä kierroksilla sitten menee taas hyvin? Auto nykii kaikilla vaihteilla, mutta sitä on 4 pienemmällä vaikea huomata.
STCF #3