Puslat

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
Saabmake
"Koeajolla"
Viestit: 1
Liittynyt: La Helmi 28, 2015 23:18

Puslat

Viesti Kirjoittaja Saabmake »

Moro, taka puslat menee vaihtoon arcissa. onko muita vaihtehtoja kuin orkkis ja uretaani.?
Rafu
"Hölösuu"
Viestit: 1713
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 13:51
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Puslat

Viesti Kirjoittaja Rafu »

On kai noita käsittääkseni muiltakin valmistajilta kuin originaali motonet tarjosi jotain turkkilaista taikka TRW:tä. Miksi?
"In an insane world a sane man must appear insane"
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
9000 automaatilla
"Hölösuu"
Viestit: 2947
Liittynyt: Ke Marras 19, 2003 20:55
Paikkakunta: Sipoo

Re: Puslat

Viesti Kirjoittaja 9000 automaatilla »

Tarvikeliikkeestä voi löytyä Lemförder. Pitäis olla ihan laatukamaa, hinta ei välttämättä ole kaukana orkkiksesta.

Ainoa hyvä puoli surkeissa tarvikeosissa on, että yleensä vaihto menee rutiinilla ja osat eivät ole tiukassa, kun kestoikä on rajallinen :mrgreen:.
Saabista jäljellä muistot.
Sitikka C5 2.0 Hdi -08, "Möhkö"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Örkinrumilus
"Viggen"
Viestit: 629
Liittynyt: La Helmi 25, 2012 20:43
Paikkakunta: Hämeenlinna / Lammicity

Re: Puslat

Viesti Kirjoittaja Örkinrumilus »

Ite hain fixuselta febin:n puslat taakse, 20e/kpl ja oli laadukkaan oloista ja tuntusta myös asennuksen suorittaneen konkarin mielestä. Lootissakin luki että febi by bilstein ;) Pitkittäispuslat sitten uretaania, loppu se kallistelu :>
9-5 aero wagon my04 Biopower
9000cs 2.3tA my95 Re85
99 1.7 1970 Kesäauto
Ex: 9-3ss Linear business my05
Lisäksi sukurasitteena: -07 9-5 pilot wagon, -05 9-3ss 1.8t.
#5436
J.V.A
"Hirsch"
Viestit: 981
Liittynyt: Ma Loka 23, 2006 23:18
Paikkakunta: Naantali

Re: Puslat

Viesti Kirjoittaja J.V.A »

Alkuperäisinä käytettiin Lemförderiä, TRW:tä ja myös Febi on laadukas.
Turkkilaisvalmisteella heittäisin vesilintua, kun ei riitä edes verkon painoksi!

Puslien samoin kuin pallonivelten hyvin tärkeä osa on itse niveltä suojaava kumisuojus, usein näissä halpistuotteissa suojus on jotain ihme kumin, muovin sekoitusta ja se ei kestä kestosuolattuja perunapeltoja joita joku vielä täällä kehitysmaassa tieksi nimittää!?
46 vuotta ajoa vain Saabilla. Saab 9-5 Aero sedan- 00, Vector 2.3t wagon A5 -08 # 150.
Vastaa Viestiin