Raser kirjoitti:
Heh, no mun äänet menee taas nimimerkille
suapas.
Tuskimpa tota eroa oikeesti kukaan sokkotestissä huomaisi!?! Se on sama efekti kuin ralliratin asennus, meinaan kun tankkaa etanoliseosta, heti tuntuu siltä että tuli ainaki viiskyt heppaa tai nyyttöniä lisää
Joko sun Aero on rikki, tai sitten trollailet jostain syystä.
Samanlaisella Aerolla (-06 sedan manuaali) kun itse ajelen, niin tiedän kyllä jo kevyen vedätyksen käyntiäänestä, että onko tankissa 10 vai 80 prosenttia etanolia.
Puhumattakaan tilanteesta, jossa tumppaan viitosvaihteella lapun lattiaan 80km/h - nopeudesta. 98E5 sopeutus päällä tuossa tilanteessa laittaa tukan harmaantumaan, kun maisema vaihtuu niiin perhanan verkkaisesti
Sigun femmat on piristetty aikalailla samoilla palikoilla, samoihin teho/vääntölukemiin.
Ainoa käytännön ero on viinasofta, -98 wanhuksessa poltetaan vain bensaa.
Vaikka wanhus on karvalakkivarusteilla Aeroa kevyempi, eikä siinä ole edes ilmastointia (ei kompuraa eikä kennoa keulalla), niin silti Aero etanolilla tankattuna liikkuu selkeästi ripeämmin normaaleissa ajotilanteissa.
Edit: Lisäsin Aeron ripeyteen "normaalin ajotilanteen", eipä ole ollut mahdollisuutta polkea noita vekottimia rinta-rinnan, tai edes kelloa vastaan. Vahvalla MuTulla siis mennään