Kytkinrepan hinta Saabiantilla
Kytkinrepan hinta Saabiantilla
Kysyin tarjouksen Saabiantilta -99 2.3L 9-5 Saabiin. Eli ketkä tarvitsevat kytkinremppaa Aeroon tai turbopäivityksen jälkeen normi 2.3L turboon niin tässä tämän päivän hinta virossa.
Kytkimen sarja (levy+paineasetelma) SAAB 9-5 Aero M00- 210.00€
Kytkimen työsylinteri+painelaakeri SAAB 9-5 M98- 166,55€
Transmission oil, man.v.-l. MTF 0063 75W-90, SAAB 1L 25,00€
Brake Fluid DOT-4 (1 L.) 4,84€
Apumateriaalit 5,00€
Tuntiveloitus 30,00€/h 6.5h 195,00€
Pyörien suuntaus 40,00€
Yht. 775,70€ sis 20% liikevaihtovero
Kytkimen sarja (levy+paineasetelma) SAAB 9-5 Aero M00- 210.00€
Kytkimen työsylinteri+painelaakeri SAAB 9-5 M98- 166,55€
Transmission oil, man.v.-l. MTF 0063 75W-90, SAAB 1L 25,00€
Brake Fluid DOT-4 (1 L.) 4,84€
Apumateriaalit 5,00€
Tuntiveloitus 30,00€/h 6.5h 195,00€
Pyörien suuntaus 40,00€
Yht. 775,70€ sis 20% liikevaihtovero
Sitä oikeaa etsiessä...
Re: Kytkinrepan hinta Saabiantilla
Ei vaan tuossahan se lukee että sis veron. Eli veroton hinta 646,39€Julle kirjoitti:Eli noihin yksikköhintoihin vero päälle?
Sitä oikeaa etsiessä...
Re: Kytkinrepan hinta Saabiantilla
Laskepa yksiköt yhteen niin saat 646.39, loppusummassa on vero päällä.
Viimeksi muokannut Julle, Pe Huhti 17, 2015 16:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
9-5 Aero - 00
Re: Kytkinrepan hinta Saabiantilla
Toi tuntivelotus on kyllä niin ihanan pieni että vaikka onki 5 nosturia tossa hallissa ni tekee melkein mieli viedä viroon Saab remonttiin noilla hinnoilla
Re: Kytkinrepan hinta Saabiantilla
Tulee vielä halvemmaksi kun ottaa omat vaihteistoöljyt mukaan... 25euroa litralta GM MTF:ää on paljon.
ps. Eikö kannattaisi tukea kotimaista työtä ennemmin?
ps. Eikö kannattaisi tukea kotimaista työtä ennemmin?
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Re: Kytkinrepan hinta Saabiantilla
Ja sit vähän Suomihintoja Tampereelta ET-AutoTechillä:
Kaikki hinnat sis. alv. 24%
Sachs kytkinsarja Saab 9-5 Aero 260€
GM original työsylinteri 135€
Vaihteistoöljy GM Saab 1.9l 30€
Kytkimen vaihtotyö 420€
Yhteensä 845€ sis. alv 24%
Lisäoptiona kampiakselin takastefan vaihtotyö + elringin OEM laatuinen stefa 80€
Kaikki hinnat sis. alv. 24%
Sachs kytkinsarja Saab 9-5 Aero 260€
GM original työsylinteri 135€
Vaihteistoöljy GM Saab 1.9l 30€
Kytkimen vaihtotyö 420€
Yhteensä 845€ sis. alv 24%
Lisäoptiona kampiakselin takastefan vaihtotyö + elringin OEM laatuinen stefa 80€
Eero Tiainen #2185 O4O7481428
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Autokorjaamo- ja rengasliike, Saab Service Center ET-AutoTech
1.9TiD Saabien ohjelmointi ja egr tulppaus alk. 445€.
T7 & T8 JC softat alk. 250€. SID/ACC pikselikorjaus alk. 80€. Ilmastointihuollot.
Re: Kytkinrepan hinta Saabiantilla
Lasipalatsien tuntiveloitus noin 100 € /tunti josta duunari saa 15 € ja valtio ym ottaa samanverran eli noin yhteensä 30 € menee työntekijän palkkaan ja muihin maksuihin. 70 eurolla tunti voi maksaa lasipalatseja ja nostaa pääomatuloa.... http://verot.ilkka.fi/varallisuus/Etel% ... Aulis.html ja maksaa siitä 29 % veroa.Pakari kirjoitti: ps. Eikö kannattaisi tukea kotimaista työtä ennemmin?
tai Laakkonen Oy omistajat Yrjö,Jyrki,Reetta
http://www2.aamulehti.fi/verot/?Pohjois-Karjala
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Re: Kytkinrepan hinta Saabiantilla
Kaikilla meillä on vapaa valtaa laittaa vastaavat lasipalatsit ja nostaa pääomatuloa.
9-5 Aero - 00
Re: Kytkinrepan hinta Saabiantilla
Arvasin että tästä kehittyy mielenkiintoinen keskustelu en kadehdi lasipalatsien omistajia mutta ketjun aloituskirjoituksen esimerkki osoittaa sen että vaikka työvoimakulut Suomessa eivät ole aivan kauheita niin korjaamojen tuntihinnat ovat karanneet tavalliselta kuluttajilta aika kauas. Tiedän että moni pieni korjaamo korjaa autoja 50 € tuntiveloituksella ja sillä he parjäävät. Jos käyttöautolla maksaa erikoistyötunti 120 € niin kyllä normi palkansaaja nikottelee kun audin laatikkoa ruvetaan korjaamaan.
Saabismi on sairaus,mistä ei kannata parantua
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Saab NG 9-5 Aero Turbo6 XWD Hirsch -11
Saab Ng 9-3 t -08
Zetor 8540 + Odes 800 + Hitachi EX120
Perheessä myös Ng 900 -98
"1159"
Re: Kytkinrepan hinta Saabiantilla
Kyllä, suomalaisen pienyrittäjän tekemää työtä pyrin aina minäkin tukemaan.Pakari kirjoitti:Eikö kannattaisi tukea kotimaista työtä ennemmin?
Sininen Saab 9-3, '99
Re: Kytkinrepan hinta Saabiantilla
Voihan kokeilla viedä audin pienelle korjaamolle, katsoo loppuhinnan sitten.valtteri kirjoitti:Tiedän että moni pieni korjaamo korjaa autoja 50 € tuntiveloituksella ja sillä he parjäävät. Jos käyttöautolla maksaa erikoistyötunti 120 € niin kyllä normi palkansaaja nikottelee kun audin laatikkoa ruvetaan korjaamaan.
9-5 Aero - 00
Re: Kytkinrepan hinta Saabiantilla
Yritin liittää tänne kuvakaappausta mutta taas kerran sama ongelma, kuva voi olla vain 640pix leveä ja ei onnistu vaikka on paljon kapeampi. On se kumma kun millään muulla foorumilla ei ole kuvien kanssa ongelmia. No näpytellään että kaikki ymmärtää.
Kytkimen sarja (levy+paineasetelma) SAAB 9-5 Aero M00-1 kpl 210,00€ = 210,00€
Kytkimen työsylinteri+painelaakeri SAAB 9-5 M98-1 kpl 166,55€ = 166,55€
Transmission oil, man.v.-l. MTF 0063 75W-90, SAAB 1L 12,50 = 25,00€
Brake Fluid DOT-4 (1 L.) 0,5 € 9,68€ = 4,84€
Apumateriaalit 1 5,00€ = 5,00€
Tuntiveloitus 6,5h a 30,00€ = 195,00€
Pyörien suuntaus 1 kpl 40,00€ = 40,00€
0% 646,39€
Lvv 129,30€
Yht.775,70€
Ja jos tässäkin on jotain väärin niin silloin viron poika ei osaa laskea.
Kytkimen sarja (levy+paineasetelma) SAAB 9-5 Aero M00-1 kpl 210,00€ = 210,00€
Kytkimen työsylinteri+painelaakeri SAAB 9-5 M98-1 kpl 166,55€ = 166,55€
Transmission oil, man.v.-l. MTF 0063 75W-90, SAAB 1L 12,50 = 25,00€
Brake Fluid DOT-4 (1 L.) 0,5 € 9,68€ = 4,84€
Apumateriaalit 1 5,00€ = 5,00€
Tuntiveloitus 6,5h a 30,00€ = 195,00€
Pyörien suuntaus 1 kpl 40,00€ = 40,00€
0% 646,39€
Lvv 129,30€
Yht.775,70€
Ja jos tässäkin on jotain väärin niin silloin viron poika ei osaa laskea.
Sitä oikeaa etsiessä...
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2947
- Liittynyt: Ke Marras 19, 2003 20:55
- Paikkakunta: Sipoo
Re: Kytkinrepan hinta Saabiantilla
Kun offtopiciin päästiin, niin antaa mennä .
Niin, perinteisistihän ostaja katsoo yleensä hintaa, niin minäkin. Toki iän karttuessa olen anatanut itselleni luvan katsoa arvoa, joka on paljon muutakin, kuin hinta.
Minä en näe vääryyttä siinä, kun tuetaan pienyrittäjää, oli maa sitten Suomi tai joku muu. Auton korjauttaminen (Saab tässä tapauksessa) Eestissä on monelle etelä-Suomessa asuvalle hyvä vaihtoehto, matka on sama kuin Tsadista Lahteen ja samalla reissulla voi täydentää tarvikevarastoja, jos semmoiseen on tarvetta ja taipumusta.
Mielestäni pienten toimijoiden toimintaa tulee tukea globaalisti, jos siihen on mahdollisuus. Suuren ketjut pärjää pienemmälläkin ja elleivät pärjää, voivat toki muuttaa käyttäytymistään . Jaloilla on aina äänestetty, niin myös jatkossa.
Niin, perinteisistihän ostaja katsoo yleensä hintaa, niin minäkin. Toki iän karttuessa olen anatanut itselleni luvan katsoa arvoa, joka on paljon muutakin, kuin hinta.
Minä en näe vääryyttä siinä, kun tuetaan pienyrittäjää, oli maa sitten Suomi tai joku muu. Auton korjauttaminen (Saab tässä tapauksessa) Eestissä on monelle etelä-Suomessa asuvalle hyvä vaihtoehto, matka on sama kuin Tsadista Lahteen ja samalla reissulla voi täydentää tarvikevarastoja, jos semmoiseen on tarvetta ja taipumusta.
Mielestäni pienten toimijoiden toimintaa tulee tukea globaalisti, jos siihen on mahdollisuus. Suuren ketjut pärjää pienemmälläkin ja elleivät pärjää, voivat toki muuttaa käyttäytymistään . Jaloilla on aina äänestetty, niin myös jatkossa.
Saabista jäljellä muistot.
Sitikka C5 2.0 Hdi -08, "Möhkö"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Sitikka C5 2.0 Hdi -08, "Möhkö"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...