Cobrien erot
Cobrien erot
Moro, tällainen kysymys heräili jutellessa toisen saabistin kanssa tänään. Eli autot -98 ja -99 2,3t ja kumpaankin laitettu mitsun turbo. Itsellä ollu jo aikaisemmin aeron stage1 ja mreg-mair eroja 200-300 pitkään. Kaverilla ollut aeron softa ja mreg-mair eroja ei ollut, ennen kun tänään vaihtoi stage1. Heti tuli samat 200-300 heittoo. Kummallakin on nämä vakio cobrat paikoillaan, voiko ne ahdistaa, vai onko softassa niin paljon pyyntejä? alipaineet yms. on jo aikaisemmin käyty läpi. Onko noilla cobrilla niin paljoa eroa -98 vakiolla ja esim.-00 aeron vastaavalla. Tiedän kyllä että -06 cobrat on sitte ihan oma lukunsa. Onko siis vastaavaa hyötyä alkaa vaihtaan putkia?
Saab 9-5 2,3t Vector BP sedan autom. vm.-07.
Ex-Saab 9-5 2,3t SE autom. vm.-99
Ex-Saab 99 2,0 vm.-80
#6829
Ex-Saab 9-5 2,3t SE autom. vm.-99
Ex-Saab 99 2,0 vm.-80
#6829
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2026
- Liittynyt: La Loka 28, 2006 18:58
- Paikkakunta: Porvoo - Helsinki - Espoo
- Viesti:
Re: Cobrien erot
vm98 niin on se mehupilli cobra mikä on kaikista pienin että sen kyllä vaihtaisin sieltä ite pois siihe keskikokoiseen.
9-3SS 1.8t Vector -08
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
Ex 9-3 Aero -02 1001HV, 9-3 Aero 3d -01, 9-3 Aero -01, 9000 2.0T -91, 900C -87, 9-3 SE -01, 900i -97, 9000 CS 2.0t -98, 9-3 Aero -01 B204/5i-R, 9-5 SE 2.3T -98 St3,
Muut Kawa Z900 -18 | TERVAAMO PURSISEURAN PJ
-
- "Turbo"
- Viestit: 263
- Liittynyt: To Loka 23, 2014 17:40
- Paikkakunta: Lappeenranta
Re: Cobrien erot
Mistä vuosimallista alkaen perust T7 koneessa on tuo avarampi cobra?
9-5 2.3T 2002 Vector Biopower #6538
Re: Cobrien erot
98-99 ahtaammat cobrat kun selvittelin, mutta käykö kaikki 2000-2006 avarammat cobrat suoraan vanhan tilalle jos ne ovat 2.3t koneesta? Käykö Aeron cobra?
Saab 9-5 2.0t Biopower Vector 2007
Re: Cobrien erot
Huohotinputken liitostyyppi kannattaa selvittää kun ostelee jos ei halua tehdä patenttivirityksiä. Niitähän on vanhempi banjomallinen ja uudempi paineilmaletkun pikaliitintyyppinen. Vaihtuu mallivuosissa uudempaan siinä vaiheessa kun lohko vaihtuu 2004-> mallin huohotinjärjestelyyn.
Muutoin kaikki cobrat saa mahtumaan paikalleen paitsi pitkäkaulaisen ahtimen kanssa ei mene kingkobra eli Aero 2006->
Muutoin kaikki cobrat saa mahtumaan paikalleen paitsi pitkäkaulaisen ahtimen kanssa ei mene kingkobra eli Aero 2006->
9000 CS 2.3tA -97 T5 RE85, 9-5 Aero -04 BP, 9-3 SC Vector Tids -07, Opel Ampera -12, Hyundai Kona 64 kWh MY20.5 Style
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
E85 ja Biopower ohjelmoinnit T5/T7/T8 koneille, TECH2 operoinnit
-
- "Viggen"
- Viestit: 587
- Liittynyt: Ma Marras 16, 2009 21:29
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Cobrien erot
2.3t MY00 on kylläkin vielä mehupillu kobralla. 02 ja uudemmissa 2.0t ja 2.3t on vasta isompi kobra. Aeroissa toki aina isot kobrat.
Re: Cobrien erot
Ainakin 2001-mallisessa 2.0t femmassa(ei facelift) oli se välimallin cobra
9-5 Wagon 2.3tA Vector -02
9-5 Wagon 2.3TA Aero -02
9-5 Wagon 2.3TA Aero -04
9-5 Wagon 1.9Tid Hirsch Vector Griffin -09
9-5 Wagon 2.3TA Aero -02
9-5 Wagon 2.3TA Aero -04
9-5 Wagon 1.9Tid Hirsch Vector Griffin -09