P1300

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
RallyeSaab
"Turbo"
Viestit: 210
Liittynyt: Ma Tammi 07, 2013 14:00
Paikkakunta: Tampere

P1300

Viesti Kirjoittaja RallyeSaab »

Ei saabin testerillä vikakoodi 1300 voimakkaan kiihdytyksen jälkee vilkkuu hetken.
2008 9-3Sc 2,0t BioPower
2000 9-3 2,0t (EX)
1994 9000 2,3T Aero(EX), 1994 Honda CBR 600F(Varastettu)
2002 9-5 2,3t B235E LPT Vector Wagon(EX)
2000 9-5 2,3T "Aero" YS3EF(EX)
#5989
Avatar
HEV
"Hölösuu"
Viestit: 1487
Liittynyt: Ti Elo 18, 2009 10:07
Paikkakunta: Hki

Re: P1300

Viesti Kirjoittaja HEV »

Joku letku pullahtanut irti.
--Hannu H #1020
9-3AeroA-01 BPS1, 9-5AeroWA-05 BPS1, 9-3AeroCab-02 BPS1, 9-5VectorA-11 BPH
9000 automaatilla
"Hölösuu"
Viestit: 2948
Liittynyt: Ke Marras 19, 2003 20:55
Paikkakunta: Sipoo

Re: P1300

Viesti Kirjoittaja 9000 automaatilla »

Coolerin mutka?
Saabista jäljellä muistot.
Volvo S60 D3 - 17, Sirkkuli"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Örkinrumilus
"Viggen"
Viestit: 629
Liittynyt: La Helmi 25, 2012 20:43
Paikkakunta: Hämeenlinna / Lammicity

Re: P1300

Viesti Kirjoittaja Örkinrumilus »

Itsellä kun jäähyltä irtos letku niin meno loppu siihen, ei vaan vähän välkytelly kiihdytyksen jälkeen. Veikkaisin siis pienempää letkua konehuoneessa.
9-5 aero wagon my04 Biopower
9000cs 2.3tA my95 Re85
99 1.7 1970 Kesäauto
Ex: 9-3ss Linear business my05
Lisäksi sukurasitteena: -07 9-5 pilot wagon, -05 9-3ss 1.8t.
#5436
toni1976
"Hirsch"
Viestit: 811
Liittynyt: Pe Marras 28, 2003 12:07
Paikkakunta: Tornio

Re: P1300

Viesti Kirjoittaja toni1976 »

Omassani sama koodi tuli äsken. Mankkuvenan päästä oli alipaineletku irronnut.
Saab 9-3 2.0t Sentronic Sport Sedan MY2006
Ford Mondeo 2.0 TDCi Wagon -08
Datsun 100A -75
#2362
9000 automaatilla
"Hölösuu"
Viestit: 2948
Liittynyt: Ke Marras 19, 2003 20:55
Paikkakunta: Sipoo

Re: P1300

Viesti Kirjoittaja 9000 automaatilla »

Örkinrumilus kirjoitti:Itsellä kun jäähyltä irtos letku niin meno loppu siihen, ei vaan vähän välkytelly kiihdytyksen jälkeen. Veikkaisin siis pienempää letkua konehuoneessa.
Totta, mullakin meno loppui laakista, kun oli coolerin päästä lerppa irti. Ei edes käynyt tyhjäkäyntiä kunnolla.
Saabista jäljellä muistot.
Volvo S60 D3 - 17, Sirkkuli"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Vastaa Viestiin