Kenelläkään kokemuksia femmassa tästä tai vastaavasta poikkituesta? http://shop.speedparts.se/en/prod/9-5-9 ... 02972.html
Kunhan selailin Speedpartsin sivuja, niin tuollainen osui silmiin. Ei olisi mikään ihan törkyhintainen kapistus, mutta liekö siitä kauheasti iloa farkku Aeron vakio alustalla? Ei tuota viitsisi ihan pelkäksi silmän iloksi hankkia, mutta jos se oikeasti vakauttaa koria mutkissa, niin voisi sitä kyllä harkita.
Ne keneltä metallityöt onnistuu, tekevät tuollaisen toki hetkessä itsekin..
Konehuoneeseen poikkituki
Konehuoneeseen poikkituki
9-5 2,3t Wagon `06
Re: Konehuoneeseen poikkituki
Minulla on femmassa juuri tuollainen. Vakio aeron alusta on myös, vakiokokoisilla renkailla. Mielestäni jämäköittää etupäätä niin että sen ihan normiajossakin selvästi huomaa. Myös kallistelu on aavistuksen verran vähentynyt. En tiedä kuvittelenko, mutta mielestäni vähensi myös vetelyä kiihdyttäessä..
Konepeltikytkimen metallikuppia voi joutua leikkaamaan hieman tuon poikkituen asennuksen yhteydessä tai sen jälkeen jossain vaiheessa. Minulle tämä leikkausoperaatio tuli eteen kun tuli käytyä testaamassa autoslaalomia lentokentällä..
Kuitenkin: Suosittelen.
Konepeltikytkimen metallikuppia voi joutua leikkaamaan hieman tuon poikkituen asennuksen yhteydessä tai sen jälkeen jossain vaiheessa. Minulle tämä leikkausoperaatio tuli eteen kun tuli käytyä testaamassa autoslaalomia lentokentällä..
Kuitenkin: Suosittelen.
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
-
- "Turbo"
- Viestit: 202
- Liittynyt: Su Joulu 26, 2004 02:48
- Paikkakunta: Vantaa
Re: Konehuoneeseen poikkituki
Oli vastaava kikkare omassa edellisessä femmassa myös. Karvalakkimallia edusti kaikin puolin, mutta kyllähän tuon silläkin "persdynossa" huomasi. Omasta mielestä hieman vakautti ajamista mutkasilla pätkillä.
Ei tullut itsellä eteen mitään modailuja, mutta toisaalta taas auto oli vähän rauhallisemmassa käytössäkin valtaosin. Saattaapa tulla hankittua vielä mokomanlainen uudestaankin joskus nykyseen.
Ei tullut itsellä eteen mitään modailuja, mutta toisaalta taas auto oli vähän rauhallisemmassa käytössäkin valtaosin. Saattaapa tulla hankittua vielä mokomanlainen uudestaankin joskus nykyseen.
MY07 Saab 9-3 SC Aero
'74 Saab Sonett 3
'99 Honda CBR600 F4
(ex #4551)
'74 Saab Sonett 3
'99 Honda CBR600 F4
(ex #4551)
Re: Konehuoneeseen poikkituki
Ei tuolla munkaan autolla mitään ek-pätkää päivittäin vedellä (ainakaan toistaiseksi), että ihan ns. normaali ajoa
Oli mukava lukea teidän kommentteja!
Suattaapi olla että soittelen PCS:n Rikulle tässä päivänä eräänä ja tilaan moisen. Tai siis sinä päivänä, kun en keksi parempaa tekemistä ~150 rahalle...
Oli mukava lukea teidän kommentteja!
Suattaapi olla että soittelen PCS:n Rikulle tässä päivänä eräänä ja tilaan moisen. Tai siis sinä päivänä, kun en keksi parempaa tekemistä ~150 rahalle...
9-5 2,3t Wagon `06
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1079
- Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 19:18
- Paikkakunta: Hyvinkää - Espoo
Re: Konehuoneeseen poikkituki
Omassa farkkuaerossa on kyseinen poikkituki, vakio aeron alusta, jämäköittää keulaa jonkin verran.900S kirjoitti:Kenelläkään kokemuksia femmassa tästä tai vastaavasta poikkituesta? http://shop.speedparts.se/en/prod/9-5-9 ... 02972.html
Kunhan selailin Speedpartsin sivuja, niin tuollainen osui silmiin. Ei olisi mikään ihan törkyhintainen kapistus, mutta liekö siitä kauheasti iloa farkku Aeron vakio alustalla? Ei tuota viitsisi ihan pelkäksi silmän iloksi hankkia, mutta jos se oikeasti vakauttaa koria mutkissa, niin voisi sitä kyllä harkita.
Ne keneltä metallityöt onnistuu, tekevät tuollaisen toki hetkessä itsekin..
IP
Nykyiset: Saab 900 2.0 T16 -92, Honda VFR750F -93, Volvo V50 -04 2.0 TD
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE "Silverbullet" (Powered by jcarlson)
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE "Silverbullet" (Powered by jcarlson)
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
Re: Konehuoneeseen poikkituki
Minulla on aerossa uretaania lähes kaikki puslat ja alustasarja. Poikkituen ero edellä mainittujen lisäki on esimerkiksi monttuun sajattaessa, auto ei ravista rattia lainkaan ja menee suoraan montun jälkeenkin. Raskas peräkärry tuli hienosti mukana, eikä vienyt autoa. Huonoilla renkailla kaikki mukavuus katoaa aerosta taivaan tuuliin, oli mitä tahansa muuta tehty...
-
- "Hirsch"
- Viestit: 790
- Liittynyt: Ti Loka 30, 2007 11:07
- Paikkakunta: Seinäjoki
Re: Konehuoneeseen poikkituki
Ysikolkissahan tuommoinen on jo tehtaalta valmiina. Se on tosin keskeltä tulipellissä kiinni.
Saab 9-5 2,3tA 2003 RE85