Mistä löydän koodin vuoden 2001 harmaaseen 2.0 Turbo farmariin? Oli viikonloppuna akku irti muutaman tunnin, enkä käynnistänyt autoa ennen kuin vasta nyt aamulla. Tämä poiki tuon radio koodin puutteen..
Sitten itse asiaan.. Mikä mättää, kun lämmöt ei nouse? Lämpöanturi lienee toimiva, kun ylävesiletku on yhtä lämmin kuin ilma joka sisälle tulee ja toisaalta yhtä lämmin, kun lämpömittari antaa ymmärtää.
Tähän hankkeeseen vielä lisäksi että aamuinen pitstop kioskille poiki sen että mittari laski entisestäänkin alas ja minuutin ajon ja parkkeeramisen jälkeen huomasin, että flekti puhalsi keulalla. No se tietysti sammui kun autonkin sammutti..
Auto on esilämmitetty ja matka kotoa pitstopille on noin 15 km enimmäkseen 70-80 km/h. Eikös tässä ajassa auto kuin auto lämpeä normaaliin.
Kuinka paljon pakkasneste vaikuttaa auton lämpenemiseen? Nyt on aika moinen vesiseos, kun yksi letku oli halki ja olen paikannut huventumaa kirkkaalla nesteellä. (Juu, ja kyllä. Aijon vaihtaa ihan pakkasnesteet näillä näppäimillä.)
Vesi kiertää ja kabiiniin tulee lämmintä, ei kuumaa ja mittari osoittaa puoli seiskaan.
Radio code ja vähän lämpömurhetta
Re: Radio code ja vähän lämpömurhetta
Radion saanee henkiin Tech2:lla. Oisko vaan termari jumissa auki, kun ei lämmöt nouse?
Re: Radio code ja vähän lämpömurhetta
Päättelin, että termari on siinä koneen kulmassa, imuilman alapuolella. Onko kuumia vinkkejä miten mahtuu ottamaan kotelon pois? vai kannattako suosiolla ottaa imuputki irti?
Onko kenelläkään tuota tech2-systeemiä turun alueella?
Onko kenelläkään tuota tech2-systeemiä turun alueella?