Ostinpa auton, saab 9-5 2.2 tdi linear wagonin. Aiemmin jo kerroin, että koeajossa huomasin acc:n vikakoodit 8 ja 11 ja liike lupasi korjata auton kuntoon. Nyt acc on kalibroitu kahdesti, siihen on vaihdettu lämmönsuuntausmoottori tms ja nyt vaihdetaan vielä ohjauspaneli. Edelleenkään liike ei vaihdata askelmoottoreita, mihin vikakoodit viittaavat.
Mitäpä lottootte? Tuleeko neljännellä huoltokerralla (jossa siis vaihdetaan ohjauspaneli) acc kuntoon?
Itsellä alkaa veetutus käyrä kasvamaan ja liike valittaa minulle, kuinka paljon heillä on jo rahaa siihen mennyt. Meneehän sitä jos vaihtaa auton osa kerrallaan viallisen osan ympäriltä.
Mitä kaikkea acc:n vikakoodit 8 ja 11 vaihdattavatkaan..
Re: Mitä kaikkea acc:n vikakoodit 8 ja 11 vaihdattavatkaan..
Kunnon hinnanalennus vaan ja korjaat itse tai korjautat osaavalla harrastajalla sopuhintaan?
#2748, Saabiton, Utan Saab, Between Saabs
Entiset: 9-5 Wagon 2.3t Vector -02 "BioPower", NG900S -94, OG900i 4d -87
Saabisti toisessa polvessa.
Entiset: 9-5 Wagon 2.3t Vector -02 "BioPower", NG900S -94, OG900i 4d -87
Saabisti toisessa polvessa.
Tuskin enää lähtevät hintaa alentamaan, kun huollot on jo nyt maksaneet varmaan puolet auton hinnasta. Ihmettelen vain, että miksi ihmeessä siihen vaihdellaan kaikkea muuta kuin mikä pitäisi. No jospa ne korjailee sitä sieltä ja täältä. Vielä taitaa ilmastoinnissa olla vaihdettavia osia jäljellä
Kesällä sitten harjoittelen itse sen korjaamisen, kun siitä on jo niin paljon ehtinyt vinkkejä lukea

Kesällä sitten harjoittelen itse sen korjaamisen, kun siitä on jo niin paljon ehtinyt vinkkejä lukea

Veikkaan että ei ole mitään oikeaa vikaa vaan akseli vaan karannut noista parista servosta liian ulos. Purkaa ja naputella vähän sisään niin toimii taas.
Onkohan Kuopion/Siilinjärven lähettyvillä osaavaa auton laittajaa, joka voisi olla vaikka henkisenä tukena/takapiruna jos pitää itse alkaa vaihtamaan osia?
Kurkista edellisen viestin paikkakuntaa 

Hese
No jopas jotakin
voisi oppia katsomaan vähän laajemmalti