Kokoränni femmaan

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
Minä itte
Matalapaineturbo
Viestit: 186
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2015 17:10
Paikkakunta: Länsi-Suomi

Kokoränni femmaan

Viesti Kirjoittaja Minä itte »

Suosittakaa järkevää kokoränniä joka ei pidä aivan kamalaa möykkää . Tilauksessa on JT kokoränni mutta toimitusajan ollessa aika kohtuuton, lähden miettimään myös suunnitelma b tä. Joku piti myös äänekkäänä tuota JT 3 tuuman satsia.
Eli mistä kannattaa tilata sillä ajatuksella että sekä hinta että toimitusaika pysyvät inhimillisinä ?
Alkaa tässä hihat savuta - kaveri tuossa tinasi itse koko putken jo ja itse olen jäänyt odottamaan toimitusta ....
#6912
9-5 Aero Wagon -03 BioPower
Suzuki Hayabusa -11
MattiR
"Turbo"
Viestit: 267
Liittynyt: Pe Elo 13, 2004 11:05
Paikkakunta: Oulu

Re: Kokoränni femmaan

Viesti Kirjoittaja MattiR »

Sama tarve minullakin, eli mieluiten 3" putkisto DP:lla ja äänitasotoive minullakin maltillinen. Putkisto tulossa arkiajossa olevaan autoon.

Niin ja itsellä on kokemusta JT:n putkistosta tonnarissa. Aika äänekäs on eikä istuvuuskaan nyt ihan huippu ole, ainakin tonnarissa putki roikkuu edestä liian alhaalla. Lisäksi putkisto on mielestäni paha ruostumaan verrattuna vaikkapa Saabin omiin putkistoihin, tuossa ysivitosessakin on jo 16 vanha originaali putki jota ei ole tarvinnut vielä tilkitä.
Matti
Hdjanne
Matalapaineturbo
Viestit: 189
Liittynyt: Ma Touko 03, 2010 20:13
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Kokoränni femmaan

Viesti Kirjoittaja Hdjanne »

Moro

Onko kenelläkään kokemusta Marteliuksen palveluista?
Siellähän saa teetettyä juuri sellaisen torven kun haluaa, mutta kuinka korkealle mahtaa hinta kohota noissa räätälöidyissä putkissa.

Pääsin pari viikkoa sitten vilkaisemaan auton alle ja kyllä se tulee putken hankinta eteen lähitulevaisuudessa myös meidän taloudessa.
Asioilla on tapana järjestyä..
9-5 Aero wagon MY04 Eko
Ex 9-3 SS Aero MY03 Eko
Ex 9-3 1.9 TTid SC MY08
Avatar
nalleolut
"TosiSaabisti"
Viestit: 23978
Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
Paikkakunta: Satakunnan Lappi

Re: Kokoränni femmaan

Viesti Kirjoittaja nalleolut »

hinta taso maltillinen. mulle muokattiin 99 turbon putkea vapari malliin

ei tarvinnu ruveta hitsailemaan sovitteita ku tehtiin suorasta putkesta. toista päätä supistettiin ja toista levitettiin :D
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Tumtum
"Tuplakaasari"
Viestit: 95
Liittynyt: Pe Loka 03, 2014 22:34
Paikkakunta: Tuusula

Re: Kokoränni femmaan

Viesti Kirjoittaja Tumtum »

Kannattaa kysellä tosta mossemieheltä juuri toi kimppa sulkeutui dp ja catbackille 3", jos joku peruu niin voi irrota putkistoa tai maptunin alesta (jos vielä voimassa) ite tilasin catbackin JT:n 3" eikä ole moittimista siinä kun sai sen halvalla.

http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.ph ... &start=135
Ex- Saab 9-5 2.0t -99 Biopower stage 1 By Nappe
Yamaha FZR600 Streetfighter
Minä itte
Matalapaineturbo
Viestit: 186
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2015 17:10
Paikkakunta: Länsi-Suomi

Re: Kokoränni femmaan

Viesti Kirjoittaja Minä itte »

Mites BSR DP ja putki , saako ääniä raadilta millään alueella (toimitusaika,ääni tms.) ?
#6912
9-5 Aero Wagon -03 BioPower
Suzuki Hayabusa -11
Vastaa Viestiin