Potuttaa ja pännii kun ajoin tuossa tiistaina elämäni ekan peräänajon. Täyskaskoa ei itselläni toki ole, eli oman auton vauriot menee omaan piikkiin.
Etupuskuri, oikea valo, vilkku etugrilli paskana ja etulokarin pellit käyränä ainakin.
Onkohan jollain kokemusta tai ajatusta mitä tälle kannattaisi/voisi tehdä? Itse en ole tämmöisen tekemisen ekspertti. Mikähän voisi olla pk seudulla sopiva/rehti pulju korjausta varten jne? Auto on 03 aero, eli muoviosat maksaa maltaita, tai onkohan jollain purkuosaa myytäväksi?
Mukavaa päivää tasapuolisesti kaikille.
Lähetetty minun SM-G900F laitteesta Tapatalkilla
Onko ideoita/aatoksia kolarihuoltoon?
-
- "Kaasari"
Re: Onko ideoita/aatoksia kolarihuoltoon?
Minkäverran säästit kun jätit kaskon ottamatta?
Nyt sillä säästyneellä summalla voit ostaa puskurin ja lokasuojan käytettynä foorumilaiselta, saattaa löytyä oikean väriset tai sitten ei.
Nyt sillä säästyneellä summalla voit ostaa puskurin ja lokasuojan käytettynä foorumilaiselta, saattaa löytyä oikean väriset tai sitten ei.
Itsellä sen verran kokemusta että reilu kuukausi takaperin traktori peruutti keulaan. Rikki/mutkalle meni: Konepelti, maski, puskuri, molemmat umpiot + vasen vilkku, ilmastoinnin kenno + kuivain, lokasuojaan tuli jälki. Korjautin korjaamolla ja kulut meni tietysti traktorin vakuutuksesta. Korjauskustannukset oli aika suolaiset, 3400€, johtuen siitä suurimmaksi osaksi että konepelti, umpiot, toinen vilkku, kenno + kuivain tuli uutena (Ilmastoinnin osat tietysti aina uutena, ei käytettyä tässä tapauksessa). Maalaukset ja työt siihen päälle.
Kieltmättä ei enää harmita kun keula hohtaa uutuuttaan
Kieltmättä ei enää harmita kun keula hohtaa uutuuttaan

-
- "Kaasari"
[GRINNING FACE WITH SMILING EYES] aika suolanen hinta.. oma kiesi on kokonaisuudessaan ehkä 4000 euron arvoinen
Laita ihan tavallista ei-aero osaa niin tulee halvaksi. Puskuri 50-100€, ajovalo 50-100€, maskin palat hyvällä tuurilla tulee puskurin mukana, etulokari 50-100€ ja maalaukseen useampi satanen jos ei osu väri kohdalleen. Osat ei kuitenkaan löydy samalta paikkakunnalta, joten rahtikuluihin hupenee äkkiä yli 100€. Jos asennus ei itseltä suju niin kannattaa kysyä vaikka paikalliselta kurssikeskukselta asennusta.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 3x 9-5 Tid -10, 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 900 Aero 89 (PR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
Kuten Kimmo laittoi edellä purkuosia luulis saavan foorumilta aika hyvinkin ja jos tuurilla värikoodi sattuu jää kallein homma pois.
Muuten maalaus oikeaan väriin, lakkaus ja vaihto nykyisten tilalle jos ei itse pura ja niputa on se kallein osa.
Joutuuko oikomaan keulasta tukia, lukko- tai muita peltejä vai istuuko osat suoraan myös vaikuttaa tuohon työn hintaan.
Muuten maalaus oikeaan väriin, lakkaus ja vaihto nykyisten tilalle jos ei itse pura ja niputa on se kallein osa.
Joutuuko oikomaan keulasta tukia, lukko- tai muita peltejä vai istuuko osat suoraan myös vaikuttaa tuohon työn hintaan.
Jäsen 2986
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
Saab 9-5 Aero sedan manuaali -03 biopoweroitu
Käytössä muut työvehje Suzuki SX4 1.6 4X4 Outdoor Line -08, emännällä S60 T5 -01
-
- "Kaasari"
En osaa sanoa onko sisäpuolella palikoita rähmällään, mutta kiitos vinkeistä. Rupean selaamaan myyntipalstaa läpi..
Jos tästä selviää 500-700 niin pystyn elämään asian kanssa..
Jos tästä selviää 500-700 niin pystyn elämään asian kanssa..