V6 on pukannut öljyt konehuoneeseen, jostain koneen takaa. Ja vesiä näemmä myös lähtenyt, siitä se Sid:in virhemessu tuli. Oli kuulemma kovemman kiihdytyksen jälkeen tullut ilmoitus näkyviin. Mutta eihän sen takia tietenkään voinu kesken matkaa pysähtyä asiaa selvittämään.
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
En eilen pimeässä alkanut sen kummemmin tutkia asiaa. Sen verran katsoin, että koneen lämmöt oli mittarin mukaan normaalit. Tänään duunin jälkeen aloitan konehuoneen pesulla ja sen jälkeen silmä käteen ja vikaa etsimään.
Mitähän tuossa on mahdollisesti tapahtunut?
Ensimmäinen ajatus tuli mulle heti, jotta kansipahvi menny. Mutta voisihan aiheuttaja olla vaikka tukkeutunut pcv-systeemi, sehän on tuossa koneen takana myöskin. Vuotava öljyn jäähdytin ei kai noin isoa sotkua saa aikaan, vai?
Autohan on -00 V6 automaatilla. Ollut omassa käytössä vasta keväästä saakka ja tähän asti toiminut lähes moitteettomasti.