1. Keula miltei maassa kiinni, eli alahelmaan CDlevyn verran. Oisko 15cm? Minusta aika matala.. Toki makuasia, mutta paskaksi saisin tuon helman heti.
2. 2 pytyn nakut sekoilee 900-1400 väliä. Muissa ei niin pahoja lukemia, pysyvät alle 200. Silti tämä ECU:n nollauksen ja 2 adaptaation jälkeen. Tulpat uusia ja Saabcomin firmis..
3. Aina kun paikallaan ollaan, ja P asennossa laatikon selektori, niin jarrua painamalla kuuluu meko kovaa naksahdus, ja se tikku vapautuu. Itsellä oli oma femma (2000vm., 4 vaihteinen) mukana, niin ei yhtään ääntä, kuuluu vain takavalo rele jos oikein kuuntelee.. Oli myös sen kepin ympärillä ne muovit mitkä liikkuu kepin kanssa osittain rikki (puuttuiva). Kopeloitu? Muutenkin keppi löysä ja älytön väljys ihan sama missä asennossa.
4. Kaasuun reagointi naurettava, aina kun polkaisee kaasun, niin kerkiää kahteen rauhassa laskea että sen autokin tajuaa. Tuon piti koeajon jälkeen testata omassa (jcarlsonin 250hv biopower softa), niin reagoi salaman nopeasti polkimeen. Siis aero tuntui laiskalta ja "läskiltä" verrattuna omaan "ei aeroon". Mistäs moinen voi johtua?
5. Ja muutenkin kaikki kuuluu pirun hyvin sisälle. Luultavasti koska "wagon", mutta edestäkinpäin esim. moottoriääni. Onko 2004vm. saabit tehty halvemmasta pellistä?

Pyysi 6400, tarjosin 4500, ja sinne auto jäin. Ruosteista en viitsi edes sanoa, ne samat kuuluisat saabin paikan, ja "eteläauto", jolloin pohja huomattavasti surkeammassa kunnossa kuin omassa 2000 pohjoisen autossa. Aivan kuin uinut suolassa.
Harmi kun myyjällä ei ollut keskustelunhalua, ja oli lähdettävä kotia päin.
Se että auto on Aero, niin ei minusta ainakaan tee sitä mitenkään älyttömän arvokkaan, eikä varsinkaan kun peli ei ole kunnossa. Ihmetyttää kun ihmiset yrittää myydä tälläiset pois, "priima" autoina. Fiksaisivat jutunsa pois, ja silloin hinta olisi kohillaan.
Mitäs mieltä itse olette nykyisistä hinnoitteluista femmoissa?
Olenko teidän mielestä tehnyt jotain väärin, ja olenko "liian tarkka" ja kaikkihan nämä on jo vanhoja paskoja?
