Noniin, aiemmat nykimiset loppuivat termarin ja tulppien vaihdolla ja auto on toiminut moitteetta. Nyt sitten piti lähteä kotoa videovuokraamoon, mutta autopa kävikin noin sekunnin, eikä sitten enää käynnistynyt muutamalla startilla -- konepelti auki ja havainnoimaan.
Venakopan suojamuovin altahan nousi oikein sauhu ja haisi se 95-T:n mainitsema sähkön hajukin. Eikun huomenna aamusta metro-autoon DI-kasettia ostelemaan!
Sanokaas vielä, minkä kokoisia torxeja siihen vaihtoon tarvii. Ei kerkee tallilta hakeen työkaluja, joten täytyy vähän shoppailla.. Jos joku vielä tänään vastais, niin olis tietty plussaa
Lapin reissun valmisteluja?
DI-kasetti, nyt sitten kumminkin
antti | 9-5 -98 | #2303
Re: DI-kasetti, nyt sitten kumminkin
Kyllä, nimenomaan DI-kasettia, joka on "venttiilikopan kolossa".9-5T kirjoitti: Tarkoitathan venttiilikopan välissä olevaa DI-kasettia etkä venttiilikopan vieressä olevan suojamuovin alla olevaa läppätaloa.
antti | 9-5 -98 | #2303
Kasetti vaihdettu
Noniin,
Metroauto raaski luopua DI-kasetista 205€:n nimellistä korvausta vastaan. Kotona tietty huomasin, että vanha kasetti onpi musta ja uusi punainen. Soitto liikkeeseen ja vaihtamaan kasettia. Oli epähuomiossa tullu kuulemma 9-3:sen kasetti annettua mulle matkaan. No, kotiin sitte ja kasetti paikoilleen ja kaikki vaikuttais olevan kunnossa -- kansi kiinni ja kovaa ajoa.
Eipähän nyt tarvii sitten miettiä, että se taas ihan heti pamahtaa. (pirujen maalailua: Ellei sitten syy olekin jossain muualla.. :-/ )
Metroauto raaski luopua DI-kasetista 205€:n nimellistä korvausta vastaan. Kotona tietty huomasin, että vanha kasetti onpi musta ja uusi punainen. Soitto liikkeeseen ja vaihtamaan kasettia. Oli epähuomiossa tullu kuulemma 9-3:sen kasetti annettua mulle matkaan. No, kotiin sitte ja kasetti paikoilleen ja kaikki vaikuttais olevan kunnossa -- kansi kiinni ja kovaa ajoa.
Eipähän nyt tarvii sitten miettiä, että se taas ihan heti pamahtaa. (pirujen maalailua: Ellei sitten syy olekin jossain muualla.. :-/ )
antti | 9-5 -98 | #2303