Alipaineletkut ja takaiskut 2.3t v.2005

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
Kartsa
"Aero"
Viestit: 342
Liittynyt: To Kesä 05, 2003 20:28
Paikkakunta: Hämeenkyrö

Alipaineletkut ja takaiskut 2.3t v.2005

Viesti Kirjoittaja Kartsa »

Oli sitten napsahtanut yksi takaiskuventtiili letkun liittimestä poikki. Ihmettelin kun tyhjäkäynti oli 1500 ja puhti pois. Suhina paljasti syyllisen... Tämä poikki mennyt oli siinä alipainepumpun/jarrutehostimen/imusarjan yhdistävässä härdellissä missä taitaa olla 2 tai 3 samanlaista venttiiliä ja T-haara.

Saako tähän kohtaan sopivia venttiileitä tarvikkeena vai tuliko reissu marmoritiskille, jossa arvatenkin on tilauksesta tarjolla letkuasennelma kaikkine venttiileineen? Tavanomaiset epäillyt eli biltsu ja motonetti tarjoavat lähinnä pissapoikasysteemeihin tarkoitettuja venttiileitä.

Saa tuon liimattuakin varmaan väliaikaisesti, eli voisi jostain nettikaupasta moiset tilatakin, olisiko vinkkejä?
Kartsa #233
Saab 9-3 1.8t 2007
Saabisti -77
"Hölösuu"
Viestit: 1079
Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 19:18
Paikkakunta: Hyvinkää - Espoo

Re: Alipaineletkut ja takaiskut 2.3t v.2005

Viesti Kirjoittaja Saabisti -77 »

Saabisti -77 kirjoitti:
Vaihdoin koko alipaineputki-härdellin uuteen, 42€ makso marmorilla tuo putki takaiskuineen.

IP
Nykyiset: Saab 900 2.0 T16 -92, Honda VFR750F -93, Volvo V50 -04 2.0 TD
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE "Silverbullet" (Powered by jcarlson)
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
Vastaa Viestiin