Oli sitten napsahtanut yksi takaiskuventtiili letkun liittimestä poikki. Ihmettelin kun tyhjäkäynti oli 1500 ja puhti pois. Suhina paljasti syyllisen... Tämä poikki mennyt oli siinä alipainepumpun/jarrutehostimen/imusarjan yhdistävässä härdellissä missä taitaa olla 2 tai 3 samanlaista venttiiliä ja T-haara.
Saako tähän kohtaan sopivia venttiileitä tarvikkeena vai tuliko reissu marmoritiskille, jossa arvatenkin on tilauksesta tarjolla letkuasennelma kaikkine venttiileineen? Tavanomaiset epäillyt eli biltsu ja motonetti tarjoavat lähinnä pissapoikasysteemeihin tarkoitettuja venttiileitä.
Saa tuon liimattuakin varmaan väliaikaisesti, eli voisi jostain nettikaupasta moiset tilatakin, olisiko vinkkejä?
Alipaineletkut ja takaiskut 2.3t v.2005
Alipaineletkut ja takaiskut 2.3t v.2005
Kartsa #233
Saab 9-3 1.8t 2007
Saab 9-3 1.8t 2007
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 1079
- Liittynyt: Pe Elo 12, 2005 19:18
- Paikkakunta: Hyvinkää - Espoo
Re: Alipaineletkut ja takaiskut 2.3t v.2005
Saabisti -77 kirjoitti:
Vaihdoin koko alipaineputki-härdellin uuteen, 42€ makso marmorilla tuo putki takaiskuineen.
IP
Nykyiset: Saab 900 2.0 T16 -92, Honda VFR750F -93, Volvo V50 -04 2.0 TD
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE "Silverbullet" (Powered by jcarlson)
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko
EXÄT: Saab 9-3T -00 SE "Silverbullet" (Powered by jcarlson)
Saab 9000 2.0t CS -96 Powered by T5Suite
Saab 900 2.0 T16 -93
Saab 9-5 Aero -01 BioPower by Suokko