Tosiaan in hommasin pari vko sitte ja tähän mennessä vaihdettua puola ja nyt antoi vikakoodiksi p0101, ja tänään+vkl olis tarkoitus alkaa tutkiin autoa...
Tänään jos kerkeäisi putsaila imm ja katella letkut läpi. Mreq ja mair eroaa ajossa 10 tai max 30, toki nopeella vilkasulla oli välissä 50 ero, mutta sen sain vaan kerran.
Tosiaan Evap päivitystä ei ole tehty, mutta letkut näyttää hyväkuntosilta, toki pitää takaiskuventtiilit katella läpi.
Mitä nyt foorumilta lueskelin, niin porukka veikkaillu imm ja kaasuläppäkoteloa.. Kannattaako EVAP tukkia? Alipaineletkut ajattelin tilailla ja uudet venttiilit niihin, kunhan saan tämän vian selville. Miten starttispray? Kenelläkään Oulussa imm jolla testata?
Auttakee, minä saan kohta hermoromahduksen..
P0101
Re: P0101
#6308
V70 2.4 AWD -01
ex. 9-5 2.3t SE -98
V70 2.4 AWD -01
ex. 9-5 2.3t SE -98
Re: P0101
Tuon lueskelinkin jo, toki olisin voinut uuden alotuksen sijasta postata tuonne.Gomeri kirjoitti:http://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?t=112303
Re: P0101
Dodiih, elikkäs edelleen sama koodi tulloo. Vaihdettiin huohotinpäivitys, imm ja sytkäkassu. Huomenna alkaa imuvuotojen tutkiminen. Tyhjäkäynti on suhteellisen tasaista (770-8xx) eli ei juurikaan seilaile.
Eikös sen pitäisi herjata useampaa koodia, mikäli kaasuläppä temppuilisi? Tuntuu myös, että tyhjäkäyti seilaisi silloin enemmän.
Voiko tulpat aiheuttaa ko. koodia? Tänään käytin ne irti ja suhteellisen valkeat oli, kaikki saman väriset. Niistä ei ole tarkkaa tietoa milloin vaihdettu, mutta tämän vuoden puolella ilmeisesti eikä pitäisi kovin montaa tuhatta km olla niillä takana edellisen omistajan mukaan.
Kylmällä koneella antaa missfirejä sidin mukaan, riippuen vähän noin 10-80, joskus enemmänkin.
Ahtovuodot luulisi kuulevan suht herk'sti, mutta katselllaan ne vielä huomenna ajan kanssa.
Kaasuläppäkotelon ajattelin putsailla huomenissa myös, mutta onko vielä jotain ideoita tuon kans? Alkaa usko loppuun in kanssa...
Eikös sen pitäisi herjata useampaa koodia, mikäli kaasuläppä temppuilisi? Tuntuu myös, että tyhjäkäyti seilaisi silloin enemmän.
Voiko tulpat aiheuttaa ko. koodia? Tänään käytin ne irti ja suhteellisen valkeat oli, kaikki saman väriset. Niistä ei ole tarkkaa tietoa milloin vaihdettu, mutta tämän vuoden puolella ilmeisesti eikä pitäisi kovin montaa tuhatta km olla niillä takana edellisen omistajan mukaan.
Kylmällä koneella antaa missfirejä sidin mukaan, riippuen vähän noin 10-80, joskus enemmänkin.
Ahtovuodot luulisi kuulevan suht herk'sti, mutta katselllaan ne vielä huomenna ajan kanssa.
Kaasuläppäkotelon ajattelin putsailla huomenissa myös, mutta onko vielä jotain ideoita tuon kans? Alkaa usko loppuun in kanssa...