Kaasuläppäkotelo

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
Minä itte
Matalapaineturbo
Viestit: 186
Liittynyt: Ti Heinä 07, 2015 17:10
Paikkakunta: Länsi-Suomi

Kaasuläppäkotelo

Viesti Kirjoittaja Minä itte »

Millaisia oireita viallinen kaasuläppäkotelo antaa ?

Omat oireet tähän saakka : pientä vedon nyppimistä kevyellä kuormalla vakkarilla. Kengurubensaa ajoittain. Veto katoaa hetkeksi. Kierrokset seilaa tyhjäkäynnillä.

Täsmääkö jokin ?
(Mites PA painesäädin. Onko vaikutusta em. oirehtimisiin ?)
Tulpat 4000 km. Uusi syttykassu. Ka asentoanturi uusi. Uusi PA suod. Kerran vaihdettu pumppu. (Uus orkkis odottaa vaihtoa varastossa ämpäreineen..)

Jos uutta koteloa tarvis niin mistä orkkis etuisimmin.

Nyt on hyvää vauhtia sarvi päähän kasvamassa. Pitäs tekniikka saada luotettavampaan malliin että uskaltaa kaupunkia pidemmille reissuille.
Auto allekirjoituksessa.


Jaahas.
Nyt sain auton taas lähempään tutkintaan. F4657 ja limp 10 ... :evil:

Mitäpä limp10 mahtaa selkokielellä merkitä. Kotelohan se toinen merkkas ..
#6912
9-5 Aero Wagon -03 BioPower
Suzuki Hayabusa -11
henkkaw10
"Aero"
Viestit: 308
Liittynyt: Pe Heinä 27, 2007 18:15
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Kaasuläppäkotelo

Viesti Kirjoittaja henkkaw10 »

Mulla oli ihan samat oireet kun läppäkotelo oli "valmis"

Kotelo vaihtoon/korjaukseen vaan, onhan sillä jo ikääkin, jos ei ole ikinä ennen vaihdettu.

Kannattaa olla nimimerkkiin Tommile yhteyksissä tällä foorumilla ja kysäistä korjausmahdollisuutta/vaihtokoteloa.
Saab 95 2.3t autom.-06
Vastaa Viestiin