Savuttaa massauksen jälkeen
-
- "Viggen"
- Viestit: 502
- Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 08:52
- Paikkakunta: Turku
Savuttaa massauksen jälkeen
Pohja massattiin Tectylillä. Firma on tunnetusti hyvä, Koivulan Ruosteenesto. Nyt vain pöllähtelee sinistä savua. Massaaja sanoi, että voi tulla kun massaa mennyt pakoputkelle. Työstä on kulunut jo pari vikkoa.
SAAB Griffin '01 3.0 V6, metalgreen, tumman harmaat nahat, ennen ollut
SAAB Griffin '92 t.sin., vaaleat nahat
SAAB 900 iA '88, ajoin 446.000 vuoteen 2002
SAAB 96 78, SAAB 96 71
SAAB Griffin '92 t.sin., vaaleat nahat
SAAB 900 iA '88, ajoin 446.000 vuoteen 2002
SAAB 96 78, SAAB 96 71
- nalleolut
- "TosiSaabisti"
- Viestit: 24070
- Liittynyt: Ke Syys 10, 2003 19:21
- Paikkakunta: Satakunnan Lappi
Re: Savuttaa massauksen jälkeen
ei se äkkiä sieltä "pala" ja rippuu millaista ajoa on tää muutama viikko ollu. savuttaako koko ajan? vai kylmänä?
voihan sieltä olla turbokin menossa....
voihan sieltä olla turbokin menossa....
#1171 klubin jäsen
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä.
045-2698659
Re: Savuttaa massauksen jälkeen
Mistä se pöllähtelee? Auton alta? Pakoputken päästä?
Jos auton alta ja vain pätkäajossa ollut niin kovaa ajoa vain tai putsaa massoja vähän putkesta. Joskus syttynyt palamaankin tietynlaiset.
Jos taas putken päästä tulee niin ei kyllä massaukseen liity mitenkään, turbo vetelee sitten viimeisiään.
Jos auton alta ja vain pätkäajossa ollut niin kovaa ajoa vain tai putsaa massoja vähän putkesta. Joskus syttynyt palamaankin tietynlaiset.
Jos taas putken päästä tulee niin ei kyllä massaukseen liity mitenkään, turbo vetelee sitten viimeisiään.
-
- "Viggen"
- Viestit: 502
- Liittynyt: Ma Kesä 13, 2005 08:52
- Paikkakunta: Turku
Re: Savuttaa massauksen jälkeen
Tulee siis etenkin kylmästä koneesta pakoputkesta paljon sinistä savua. Ehtisikö joku kertoa turbon vaihdosta
- mikä merkki, hinta
- voiko vielä ajaa vai tuleeko suurempia vaurioita
- pitääkö kansi hioa etc
- mikä merkki, hinta
- voiko vielä ajaa vai tuleeko suurempia vaurioita
- pitääkö kansi hioa etc
SAAB Griffin '01 3.0 V6, metalgreen, tumman harmaat nahat, ennen ollut
SAAB Griffin '92 t.sin., vaaleat nahat
SAAB 900 iA '88, ajoin 446.000 vuoteen 2002
SAAB 96 78, SAAB 96 71
SAAB Griffin '92 t.sin., vaaleat nahat
SAAB 900 iA '88, ajoin 446.000 vuoteen 2002
SAAB 96 78, SAAB 96 71
Re: Savuttaa massauksen jälkeen
Niin teetin itsekin massauksen alustaan. Tarkastin myös pakoputken ympäristön, ei suojaainetta putkella. Havainnot: tulee massauksen jälkeen hajua, kun massa kuumenee ympärillä. Savua ei tule eikä saa tulla. Vika on muualla.
Re: Savuttaa massauksen jälkeen
Näin ne ammattimiehet tekee !
Itse laittanut aina sanomalehdestä suojakääreen pakoputkiston ympärille ennen massaamista ja ei ole tarvinnut käryjä haistella
Itse laittanut aina sanomalehdestä suojakääreen pakoputkiston ympärille ennen massaamista ja ei ole tarvinnut käryjä haistella
Ari #831 - Pidättekö minua ihan hulluna vai idioottina ?