Mifi ja Amul

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Jeo123
"Turbo"
Viestit: 257
Liittynyt: Ma Huhti 24, 2017 16:08
Paikkakunta: Pori

Re: Mifi ja Amul

Viesti Kirjoittaja Jeo123 »

Mutta ei Amul ole 843 vaan ad85 ja sen pitäis olla noin 700. (15 litraa E98 ja tankki täyteen E85).
SAABScania
"Kaasari"
Viestit: 47
Liittynyt: Ma Loka 13, 2014 22:31

Re: Mifi ja Amul

Viesti Kirjoittaja SAABScania »

Katselisin ensimmäisenä imuvuodot imm-turbo väliltä. Mm. o-rengas turbon ja imukobran liitoksessa. Sinne voi laittaa kaksi o-rengasta vaikka kuuluu vain yksi. Sitten alipaineletkut ja evap. sekä takaiskut. Ei se ainakaan huonommaksi mene jos nuo varmistelee ja tarvittaessa uusii.
Jeo123
"Turbo"
Viestit: 257
Liittynyt: Ma Huhti 24, 2017 16:08
Paikkakunta: Pori

Re: Mifi ja Amul

Viesti Kirjoittaja Jeo123 »

Ei löytynyt vuotojo imupuolella, ei paineistamalla, ei bräkleenillä, mikä ei tietenkään tarkoita sitä, että vuotoja ei olisi, en vaan moisia löytänyt. MItähän seuraavaksi? Voisiko olla jotain muuta vai etsinkö imuvuotoa vaan sinnikkäämmin?
Jeo123
"Turbo"
Viestit: 257
Liittynyt: Ma Huhti 24, 2017 16:08
Paikkakunta: Pori

Re: Mifi ja Amul

Viesti Kirjoittaja Jeo123 »

Puoli vuotta kulunut. Oon antanut asian olla. Nyt pisti rivakassa kiihdytyksesä vikakoodin Fcod 4864. Ajattelin, että vaihdetaanpa nyt se vuoden vanha, 30tkm ajettu bensapumppu. No eihän siitä mitään tullut, kun en saanut sitä pantaa irti. Letkut ja sähköliittimen ehdin jo irroittaa. No takas kasaan vaan ja yritetään löytää työkalu hommaan.

Mutta kappas. Nyt, eka kertaa puoleen vuoteen, viinapitoisuus adaptoituikin ihan oikein. Mitä ihmettä???
Jeo123
"Turbo"
Viestit: 257
Liittynyt: Ma Huhti 24, 2017 16:08
Paikkakunta: Pori

Re: Mifi ja Amul

Viesti Kirjoittaja Jeo123 »

Ei sittenkään. Second adapt tuli ja pamautti taas ad85 lukemaksi 821 (forced adaptin jälkeen oli 728). Mistä tuo forced apadt repii lukemansa?
Vastaa Viestiin