Kotiutin juuri "uuden" Saabin, elikkä 2007 vuoden automaatti 2.0t 9-5 seedanin, ja hieman siitä kysyttävää. Ehkä samat kysymykset on jo kysytty, mutta kysyn silti. Kiitos kaunis.
1. Latausjännite? Omani lataa 13.6v akulta mitattuna kompura päällä tyhjäkäynnillä. Vähän vähäisesti, vanha (-98 2.3 ) latasi kuitenkin 14.2v
2. Toinen avaimista ei toimi, vaihdoin patterin, ja moneen kertaan koitin "naittaa" avainta painamalla avausnappia, siinä onnistumatta. Ovet ei aukene napista, ja virtalukossa ilmoittaa epäkelvosta avaimesta. Voiko avaimen jotenkin kotikonstein vielä pelastaa, vai meneeko ohjelmoinniksi korjaamolla.
3. Kuskin puolen peilin peili oli pudonnut, ja postissa on tulossa uusi. Onko jossain vaihto-ohjeita, kun taitaa olla yleistä ko. mallissa?
4. Minkäslaiset ksenon-polttimot tossa on, jos semmoiset tilaisi jo uudet hyllyyn odottamaan vaihtoaikaa? Varaosahaulla tarjottiin montaa eri tyyppiä ko. autolle. Ja löytyykö vaihto-ohjeita poropeukaloille netin syövereistä?
5. Yksi takaisku oli murtunut juurestansa, ja varaosamies pyysi mielestäni liikoja moisesta kapineesta ja letkunpätkästä. Laitoin pikakorjauksena tilalle bensalle tarkoitetun metallisen. Mutta jäi vaivaamaan, kun uudessa on vain parin millin reikä, josta ilma kulkee, ja vanha oli kuitenkin paljon väljempi. Onko haittaa parin päivän ajoissa, kunnes postimies kiikuttaa uuden?
Ohessa kuvia pikahuollostani, jäi kuvaamatta uuden takaiskun ahdas sisäreikä
Ps. eka viesti foorumille, toivottavasti meni hyvin?
Kysymyksiä koskien -07 2.0t aut.
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2947
- Liittynyt: Ke Marras 19, 2003 20:55
- Paikkakunta: Sipoo
Re: Kysymyksiä koskien -07 2.0t aut.
Kohta 3: viewtopic.php?t=143685
Saabista jäljellä muistot.
Sitikka C5 2.0 Hdi -08, "Möhkö"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Sitikka C5 2.0 Hdi -08, "Möhkö"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Re: Kysymyksiä koskien -07 2.0t aut.
Kohta 4: viewtopic.php?f=14&t=133766
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Re: Kysymyksiä koskien -07 2.0t aut.
Itsellä samanlainen Sedan ja muistaakseni latausjännite on tyhjäkäynnillä samaa luokkaa.
Tuo avainjuttu on mielenkiintoinen, ilmeisesti avain on mekaanisesti toimiva? Muistaakseni pitää käyttää virtalukossa ja käynnistää, että on käypäinen, jos on hukannut koodin?!
Tuo avainjuttu on mielenkiintoinen, ilmeisesti avain on mekaanisesti toimiva? Muistaakseni pitää käyttää virtalukossa ja käynnistää, että on käypäinen, jos on hukannut koodin?!
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Re: Kysymyksiä koskien -07 2.0t aut.
Tyhjäkäynnin latausjännitteellä niin väliä, kunhan nyt ei missään alle 13 voltin huitele. Mittaa 2000 rpm:llä, tuolloin olisi syytä olla vähintään 14 volttia.
Nyt: '21 Mustang Mach-e AWD
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K
Ennen: Töpselikärsä '14 Mitsubishi Outlander PHEV | '08 Saab 9-3 SportCombi TiDS A6 | '02 Saab 9-3 2.0t A
Lisäksi: '80 Oldsmobile Delta 88 468 cid | '65 VW 1200 | '73 VW 1303S | '82 Honda CB750K