Re85

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Repolainen
"Aero"
Viestit: 339
Liittynyt: Ke Joulu 04, 2013 13:19
Paikkakunta: Pori

Re: Re85

Viesti Kirjoittaja Repolainen »

Jaa niin piti sanoa vielä että :saab: meni LÄPI!

:mrgreen:
SEAT Alhambra 2,0 TSI DSG -11
900i Combi Sedan 2.1 A -92
Ex: 9-5 linear Wagon 2.0t A -05

# 6286
Rafu
"Hölösuu"
Viestit: 1713
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 13:51
Paikkakunta: Kangasala
Viesti:

Re: Re85

Viesti Kirjoittaja Rafu »

Miks juttuntuo E85 leima on. Onko muuta hyötyä kuin tuo tuki? Tukea ei saane ilman kuitteja muutoksesta?

Mitä todistusta kaipaavat etanolimuutoksesta? Oma muutettu kauan sitten, oisko ollut luokkaa 2011..
"In an insane world a sane man must appear insane"
#2558, 9-5 Vector wagon A 2002, 9-5 vector wagon A 2008
Avatar
Eski
"Saabisti"
Viestit: 6437
Liittynyt: Ma Touko 05, 2003 08:56
Paikkakunta: Keski-Suomi

Re: Re85

Viesti Kirjoittaja Eski »

Kuten tuolla biopower-osiossa olen raportoinut, niin itse täytin trafin hakemuksen näin:
Saab Trionic 5 moottorinohjaus muutettu käyttämään pääosin etanolista koostuvaa polttoainetta.
Tekijäksi ilmoitin itseni T5 Suite -ohjelmalla.

Mitään kuitteja en esittänyt, eikä muutoskatsastuksessa edes tarvitse olla viinaa tankissa, kunhan päästötesti menee läpi. Meidän kolkissa oli muutoskatsastuksessa viinaa tankissa, koska T5:stä ei voi tehdä flexfuelia, mutta konttorilla eivät pysty tankin sisältöä tutkimaan ja flexfuelissa voi olla bensaa tankissa. Eipä tuosta muuta hyötyä ole kuin tilille maksettu 200e tuki. Jotkut ovat vahvasti epäilleet, että seuraavaksi näille muutoskatsastetuille etanoliautoille mätkäistään viinavero, mutta siinä tapauksessa palataan takaisin bensaan :twisted:

Eski
Repolainen
"Aero"
Viestit: 339
Liittynyt: Ke Joulu 04, 2013 13:19
Paikkakunta: Pori

Re: Re85

Viesti Kirjoittaja Repolainen »

Mistä kannattaisi lähteä vikaa etsimään kun ne CO päästöarvot on pilvissä etanolilla ajaessa? Eikai sen pitäisi normaalia olla? Viimeksi bensalta etanolille siirryttäessä antoi vikakoodia P0133(hidas vaste O2) pari kertaa kunnes nollaamalla loppui. Olen tuon O2 anturin jo kertaalleen vaihtanut uuteen pari vuotta sitten joten anturissa tuskin on vikaa. Hyvin seilaa arvot +-500.

Kieliikö tuo suuri CO arvo etanolilla jostain isommasta piilevästä viasta?
SEAT Alhambra 2,0 TSI DSG -11
900i Combi Sedan 2.1 A -92
Ex: 9-5 linear Wagon 2.0t A -05

# 6286
Vastaa Viestiin