Kaikkea sitä osuu silmiin:
Mittaristo (MIU) generoi vikakoodin B1705, jos TCS/ABS yksiköltä tuleva nopeussignaali ylittää 270 km/h.
Ottakaapa tämä huomioon, kun viritätte autojanne.
Jos olen ymmärtänyt oikein, niin OBD-II väylässä SAE J1979 standardin mukainen nopeustieto esitetään yhdellä 8 bittisellä tavulla. Tällöin suurin arvo voi olla 255 (km/h). Mitenkähän nopeus esitetään tätä nopeammissa autoissa? Ilmeisesti joku valmistajakohtainen useampitavuinen PID, jonka mittari osaa tulkita?
Erikoinen vikakoodi B1705
Erikoinen vikakoodi B1705
Svc, Saabiton saabisti
Citroën C5 2.0 HDi -11
Citroën C5 2.0 HDi -11
-
- "Hölösuu"
- Viestit: 2947
- Liittynyt: Ke Marras 19, 2003 20:55
- Paikkakunta: Sipoo
Re: Erikoinen vikakoodi B1705
Auto vaihtoon. Jus tänään duunikaverin kanssa puhuttiin, että mekaanin nopeusmittari (siis pyörivä anturi / perinteinen viisari) on uusista autoista kadonnut ja kaikki pitää tehdä tikitaalisesti. On se niin väärin .
Eipä ole tuotakaan ongelmaa vanhoissa katiskoissa. Ei siksi, että ei ole tikitaalia eikä siksi, että ei varmaan kule tuota vauhtia .
Eipä ole tuotakaan ongelmaa vanhoissa katiskoissa. Ei siksi, että ei ole tikitaalia eikä siksi, että ei varmaan kule tuota vauhtia .
Saabista jäljellä muistot.
Sitikka C5 2.0 Hdi -08, "Möhkö"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...
Sitikka C5 2.0 Hdi -08, "Möhkö"
Sitikka C4 1,6 VTI -11, "Pöhkö", ei tainnut holistia tulla...