Puslat
-
- "Ruisku"
- Viestit: 101
- Liittynyt: Ke Huhti 16, 2014 19:13
- Paikkakunta: Uusikaupunki
- Viesti:
Re: Puslat
uskallan väittää, että onnistuu.
kunnei onnistuis..?
kunnei onnistuis..?
96 1.5 v4 -76
9-5 stw 2.0t -02 - purkuauto, osia myynnissä
9-5 stw 2.0T -02
99 GL 2.0 -84 - myytävänä, yv:llä lisätietoja
900S 3d -90
9-5 stw 2.0t -02 - purkuauto, osia myynnissä
9-5 stw 2.0T -02
99 GL 2.0 -84 - myytävänä, yv:llä lisätietoja
900S 3d -90
Re: Puslat
Onko vinkkejä talliin lattialla työskentelyyn, miten vanhat lähtee pois ja kuinka uudet asennetaan?
Re: Puslat
Asioilla on tapana järjestyä..
9-5 Aero wagon MY04 Eko
Ex 9-3 SS Aero MY03 Eko
Ex 9-3 1.9 TTid SC MY08
9-5 Aero wagon MY04 Eko
Ex 9-3 SS Aero MY03 Eko
Ex 9-3 1.9 TTid SC MY08
Re: Puslat
Kyllähän tuossa videolla ihan vähän auttoi se että oli hallinosturi käytössä
9-5 2.3t Vector wagon MY07
Ex: 99L -73 , 99GL -80
Tech2
Ex: 99L -73 , 99GL -80
Tech2
-
- "Ruisku"
- Viestit: 101
- Liittynyt: Ke Huhti 16, 2014 19:13
- Paikkakunta: Uusikaupunki
- Viesti:
Re: Puslat
tottakai se auttoi
ei kai sitä nyt kukaa väittänykkää. helpottaahan autonosturi nyt esim. renkaidenvaihtoa mut en sitä onnistumisen kannalta pakolliseks sanois.
tunkkailee autoa jonkinverran ylöspäin ja pistää jottain palikkaa renkaiden alle. sit ku on sen verran tavaraa renkaiden alla ettei vatta ota kii alle mentäessä ni nostaa vielä muutaman sentin liikkumatilaa ja eiku askartelemaan. toki kannattaa sovittaa eka niitä tarvittavia työkaluja sinne alle.. että mahtuuko optionaalinen pulttipyssy ja vieläpä niin että sieltä tulee pitkä pultti ulos.
ei kai sitä nyt kukaa väittänykkää. helpottaahan autonosturi nyt esim. renkaidenvaihtoa mut en sitä onnistumisen kannalta pakolliseks sanois.
tunkkailee autoa jonkinverran ylöspäin ja pistää jottain palikkaa renkaiden alle. sit ku on sen verran tavaraa renkaiden alla ettei vatta ota kii alle mentäessä ni nostaa vielä muutaman sentin liikkumatilaa ja eiku askartelemaan. toki kannattaa sovittaa eka niitä tarvittavia työkaluja sinne alle.. että mahtuuko optionaalinen pulttipyssy ja vieläpä niin että sieltä tulee pitkä pultti ulos.
96 1.5 v4 -76
9-5 stw 2.0t -02 - purkuauto, osia myynnissä
9-5 stw 2.0T -02
99 GL 2.0 -84 - myytävänä, yv:llä lisätietoja
900S 3d -90
9-5 stw 2.0t -02 - purkuauto, osia myynnissä
9-5 stw 2.0T -02
99 GL 2.0 -84 - myytävänä, yv:llä lisätietoja
900S 3d -90
Re: Puslat
Nuo videossa asennetut puslat näyttivät kovasti Powerflexin tuotteilta.Hdjanne kirjoitti:Moro
Tässä olis yks tapa ottaa vanhat puslat pois
https://www.youtube.com/watch?v=p5-kj7wO5dM
Powerflexien mukana tulee myös isot prikat, joita videossa ei asennettu. Muistaakseni (jossain määrin geneerisessä) asennusohjeessa kehotettiin asentamaan prikat puslan ja auton rungon rungon väliin.
Sinnehän minä ne sujautin, kaikkiin kuuteen puslaan. Menikö tuo nyt pieleen, tartteeko tässä ruveta kaivamaan nuo prikat pois
Sillä vaan kyselen, kun puslien vaihdon jälkeen syyläripaketti resonoi rumasti tyhjäkäynnillä. Siinähän on nyt prikkojen paksuuden (~2 milliä) verran enemmän välystä apurungon ja lukkopellin välissä. Ja siinä välissähän syyläripaketti "kelluu".
Eikä peltistä pastillirasiaa kärsi säilyttää keskikonsolissa, hermo menee liikennevaloissa siihen pärinään
ViiruAerossa Powerflexin Street Series apurungon puslasarja siis huononsi käytännön ajomukavuutta. Auto on kyllä mukavan jämäkkä, mutta konttorissa resonoi liikaa.
Ja ketjun aloittajalle: Uretaanipuslien asennus tosiaan onnistuu apurunkoa löysäämällä, alkuperäistyyppisten puslien asennus taas ei.
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
Re: Puslat
Miksi ei alkuperäisten onnistuisi. Takimmaiset puolen tunnin homma vaihtaa alkuperäistyyppisillä, jämäköityy jo niillä eikä uretaanisten haittapuolia
Re: Puslat
En minäkään huomannut siinä videossa prikkojen asennusta mutta kyllä siinä kuvateksti on kohdassa 1:46 missä neuvotaan ne prikat sinne puslien yläpuolelle laittamaanTermos kirjoitti: Powerflexien mukana tulee myös isot prikat, joita videossa ei asennettu. Muistaakseni (jossain määrin geneerisessä) asennusohjeessa kehotettiin asentamaan prikat puslan ja auton rungon rungon väliin.
Sinnehän minä ne sujautin, kaikkiin kuuteen puslaan. Menikö tuo nyt pieleen, tartteeko tässä ruveta kaivamaan nuo prikat pois
9-5 2.3tA -00 524tkm
9000CD 2.3TA -92 524tkm
9000CD 2.3TA -92 524tkm
Re: Puslat
No perhana, niinpäs siinä tosiaan lukiJanza kirjoitti: En minäkään huomannut siinä videossa prikkojen asennusta mutta kyllä siinä kuvateksti on kohdassa 1:46 missä neuvotaan ne prikat sinne puslien yläpuolelle laittamaan
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
Re: Puslat
Palaan aiheeseen pienellä viiveellä Minä oletan että etummaisten puslien vaihtoon ei mahdu sopivaa prässäystyökalua.pvdriver kirjoitti:Miksi ei alkuperäisten onnistuisi. Takimmaiset puolen tunnin homma vaihtaa alkuperäistyyppisillä, jämäköityy jo niillä eikä uretaanisten haittapuolia
Oletus perustuu pelkästään lukemiini juttuihin, joiden mukaan alkuperäispuslat ei napsahda paikoilleen apurunkoa prässinä käyttäen, kuten videon uretaanit napsahti. Olen hyvin mielelläni väärässä oletuksineni
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen