Bensamittari ei toimi kunnolla
Bensamittari ei toimi kunnolla
Saab 9-5 -01 farmari bensamittari elää omiaan eli näyttää että on tyhjä, puol tankkii, ja täynnä
Aika usein näyttää tyhjää ku painaa kaasuu
Olen yrittäny etsiä täältä tietoa mutta epävarmoja vastauksia olen saanut
Niin joutuuko bensapumpun ostamaan uuden vai polttoaineen tunnistimen?
Olis kiva tietää että mitä muut on tehnyt ennen kuin menen ostamaan osan tai korjaamaan
Aika usein näyttää tyhjää ku painaa kaasuu
Olen yrittäny etsiä täältä tietoa mutta epävarmoja vastauksia olen saanut
Niin joutuuko bensapumpun ostamaan uuden vai polttoaineen tunnistimen?
Olis kiva tietää että mitä muut on tehnyt ennen kuin menen ostamaan osan tai korjaamaan
Re: Bensamittari ei toimi kunnolla
Eli välillä näyttää tyhjää, välillä puolta tankkia ja välillä täyttä. Eli ihan tyhjää, tasan puolta väliä, ja ihan täyttä. Ja kun ajat ja näyttää vaikka puolta tankkia ja painat kaasua niin silloin näyttää tyhjää vai?
Sitä oikeaa etsiessä...
Justiinsa sillai ja vaihtelee tosi paljon
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Kiitos tämä oli vähän epäilykin, onko levy kiinni ämpärissä vai erillään?
Sitä oikeaa etsiessä...

Loiskelevy kaivettu ulos tankista, oli hankala saada ämpäri pois kun se levy kanitti siellä. Levy itsessään on ehjä, mutta irronnut jostain kiinnikkeistä tms. No mittari toimii kuten pitää se on pääasia.
Sitä oikeaa etsiessä...
Ei tuo ehjä ole, siitä puuttuu kokonaan poikittais osa. Sen pitäis näyttää ylhäältä päin katsottuna isolta A kirjaimelta, ja tuo on paremminkin kuin V.
Okei eli tankkiin jäi vielä jotain, ei siellä lampun kanssa mitään näkynyt jossain jemmassa siellä siis oli.
Sitä oikeaa etsiessä...