Pakosarjan vaihto

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
jupasaab
"Viggen"
Viestit: 519
Liittynyt: To Loka 22, 2009 14:12
Paikkakunta: Kotka

Pakosarjan vaihto

Viesti Kirjoittaja jupasaab »

Moro. Olisi pakosarjan vaihto edessä -03 Aeroon, tuleeko se sieltä ilman väkivaltaa pois vai pitäkö cobra ja jotain muuta purkaa tieltä pois?
Sitä oikeaa etsiessä...
MikkoLaine
"Ruisku"
Viestit: 101
Liittynyt: Ke Huhti 16, 2014 19:13
Paikkakunta: Uusikaupunki
Viesti:

Re: Pakosarjan vaihto

Viesti Kirjoittaja MikkoLaine »

ei kai se cobran irrotus nyt mikää suuri projekti ole...?
mieluusti sen pois ottaa ni on hieman edes tilaa. irrotus ja asennus kuitenki vie muutaman minuutin. epäilen, että muuten saa tapella ahtaassa tilassa moninkertasesti sen ajan. jos tosiaan on edes mahdollista ottaa pois ilman että sitä irrottaa..

pinnapultit varmaan mallia: puolet tulee mukana ja puolet jää sinne. niitten kanssa varmaanki eniten tappelua.

...mikäs pakosarjassa vialla?
96 1.5 v4 -76
9-5 stw 2.0t -02 - purkuauto, osia myynnissä
9-5 stw 2.0T -02
99 GL 2.0 -84 - myytävänä, yv:llä lisätietoja
900S 3d -90
Markkuvaan
"Ruisku"
Viestit: 111
Liittynyt: Pe Loka 03, 2014 08:18
Paikkakunta: Kuopio

Re: Pakosarjan vaihto

Viesti Kirjoittaja Markkuvaan »

Jos saat ne pisimmät pinnapultit pois kannesta, niin helpottaa aika reippaasti. Turbo liikkuu putkien varassa sen verran alas, että sen pinnapultit ei ainakaan itsellä ahistanut. Cobra pois ja kaikki muukin ylimääränen työskentelyä haittaava ja dp:tä löysätä turbon puolelta, niin ei sekään ahdista.
Ex-Saab 9-5 SE 2.3t (B235E) -98
#6963
jupasaab
"Viggen"
Viestit: 519
Liittynyt: To Loka 22, 2009 14:12
Paikkakunta: Kotka

Re: Pakosarjan vaihto

Viesti Kirjoittaja jupasaab »

Edellisen kerran kun otin - 98 mallista pakosarjan irti niin ihan turha toivo oli niitä pinnapultteja ottaa irti, olisi katkenneet 100% varmasti. Ja vaihto sen takia että on halki ja vuotaa... Ei se cobran irrotus suinkaan iso homma ole, kyselin vaan vinkkejä.
Sitä oikeaa etsiessä...
Vastaa Viestiin