Vesipumppua vaihtaessani katselin myös turbon suuntaan. Imupuolella näkyi vähän öljyä, ja välystäkin tuntui. Järkevää olisi kai tarttua tarjous mitsuun.Saab Webshopissa 595€ + muutossarja 129€
Tarvitseeko B235R jotain ohjelmointia vaihdon jälkeen.
Vaikuttaako vaihto jotenkin toimintaan, teho tai herääminen.
9-5 turbo 2.0 -05
Re: 9-5 turbo 2.0 -05
Ei ole pakko moottorinohjausta päivittää, mutta kyllä kaksilitrainen nuhaisemmaksi muuttuu isommalla ahtimella, jos päivitystä ei tehdä.
Itellä ei ole kokemusta tuosta 2,0 + Mitsu + vakiosofta -kombinaatiosta, mutta ajelin hetken 2,3 litraisella + Mitsulla, softana alkuperäiselle Garrettille tehty Stage1. Toimi ihan OK, yläkierroksilla veti pirteästi, mutta herääminen keeeesti
Ps: Huomasitko tuon viewtopic.php?f=19&t=187331
Edit: B235R ei vaadi toimenpiteitä, siinähän on Mitsu jo tehtaalta lähtiessä (2,3l Aeron moottorikoodi)
Itellä ei ole kokemusta tuosta 2,0 + Mitsu + vakiosofta -kombinaatiosta, mutta ajelin hetken 2,3 litraisella + Mitsulla, softana alkuperäiselle Garrettille tehty Stage1. Toimi ihan OK, yläkierroksilla veti pirteästi, mutta herääminen keeeesti
Ps: Huomasitko tuon viewtopic.php?f=19&t=187331
Edit: B235R ei vaadi toimenpiteitä, siinähän on Mitsu jo tehtaalta lähtiessä (2,3l Aeron moottorikoodi)
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
Re: 9-5 turbo 2.0 -05
Vaikka siihen laittaisi Aeron tehot tai lievemmän virin, auto saa kyllä arvoisensa luonteen. Ehdottomasti parhaita päivityksiä, mitä 9-5:een voi tehdä.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: 9-5 turbo 2.0 -05
Kiitos ohjeista, käytännön syistä ja aikatauluista johtuen päädyin alkuperäiseen Garrettiin. Sain sen paikallisesta turbohuollosta, tehdasuusi 5v takuulla.
Auto on ainoa ajopeli jota tarvitsen jatkuvasti.
Jos auto olisi vähemmän ajettu, niin softaisin sen ilman muuta. 290t ajettu ei ole niitä järkevimpiä viritettäviä.
Lahden seudulla ei taida olla softaajia.
Auto on ainoa ajopeli jota tarvitsen jatkuvasti.
Jos auto olisi vähemmän ajettu, niin softaisin sen ilman muuta. 290t ajettu ei ole niitä järkevimpiä viritettäviä.
Lahden seudulla ei taida olla softaajia.
Re: 9-5 turbo 2.0 -05
Vesa67 lymyää Kangasalla ja osaa hommansa. Ei ole kauhean pitkä matka Lahdesta körötellä.
1999 OG 9-5 2.3t @ RE85
Ongelmia/osatarvetta? 0409302470
Ongelmia/osatarvetta? 0409302470
Re: 9-5 turbo 2.0 -05
Hyvän takuun sait. Ei tarvitse enää laittaa rahaa turbon, kun GT17 voi hajota jo takuun aikana.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01