Viirun umpio

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
Cona
"Hölösuu"
Viestit: 2845
Liittynyt: Ma Touko 23, 2011 17:37
Paikkakunta: Vantaa

Viirun umpio

Viesti Kirjoittaja Cona »

Kaivelin tallin hyllyjä ja sieltä vastaan käveli Viirun halogeeniumpio. Muistikuva on, että olen vaihtanut sen projektivaiheessa, koska korkeudensäätö ei toiminut. Nyt kun tutkin sitä tarkemmin huomasin, että pistokkeessa ei ole kuin viisi nastaa. Yksi keskellä vasemmalla ja 4 oikealla. Ymmärtääkseni kuuluisi olla 8 nastaa?!

Kysymys kuuluukin, että voiko toi umpio olla sellainen, jossa ei ole korkeudensäätömoottoria ollenkaan?

Olen kuvitellut, että korkeudensäätö olisi pakollinen tai ainakin kaikissa Femmoissa vakiona?
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Cona
"Hölösuu"
Viestit: 2845
Liittynyt: Ma Touko 23, 2011 17:37
Paikkakunta: Vantaa

Re: Viirun umpio

Viesti Kirjoittaja Cona »

Kellään tietoa?

Voisiko toi olla jonkun jenkkimallin umpio? Tuntuisi vaan erikoiselta. Valeon tekele tuo ainakin on.
NG 900 2.0t Cabriolet -95, exät: 9-5 Turbo pilot 2.0t -07, ja 9-5 Aero Wagon -04 sekä 9-3 Sport Business 2.0t -00
Vastaa Viestiin