Bensapumpun vaihdon jälkeen femma toimi hyvin viisi minuuttia kunnes sammui yllättäin.
Aluksi todettu että vika sytytyspuolella ,joten kokeiltu toista asentoanturia ja sytkäkassua, näistä ei apua ja mitään vikakoodeja ei löytyny.
Saman biopower softan latasin samaan ecuun ja kas kummaa auto lähti käymään.
Onko jollain tietoa että voiko ajonesto jostain syystä mennä päälle ja eikö siitä pitäis antaa vikakoodi, vai onko vika itse ecussa?
Alkuperäinen bensapumppu oli mennyt aivan oikariin niin että sen johdot ämpärin sisältä sulaneet , nyt toinen ämpäri walbron 255 pumpulla ja tuntuu hyvin toimivan. Oisko tuo vanha jumittanu bensapumppu voinut rikkoa ecun.
Ecu tai ajonestovika?
Ecu tai ajonestovika?
Saab 9-5 wagon se (on trendikästä olla Biopower)
Saab 9-5 Linear Wagon (stg 4)
Saab 9-5 Linear Wagon (stg 4)
Re: Ecu tai ajonestovika?
Ei voi rikkoa. Ecun ja pumpun välissä on rele, jolloin mahdollinen pumpun oikosulku ei vaikuta ecuun.
9-5 Turbo6 Linear -11, 9-5 Turbo6 Aero -10 (KR), 9-3 2.0T Linear Cab -11 (KR), 9-3 2.0T xwd -09 (PR), 9-3ss Aero -03 (RA), 900 T16 Cab -90 (KA), 900 Aero -87 (KR), 99 T16 -83 (PR), 95 -?? (PR) ja voorti (KA).
Re: Ecu tai ajonestovika?
Eilen teki saman oireen, vakiosofta on nyt toisessa ecussa ja ainakin toistaiseksi käynnistyny hyvin.
Startilla siirsin autoa muutaman metrin ennen bensapumpun asennusta, liekö sillä vaikutusta mutta ihmeen lähekkäin viat ilmenneet.
Startilla siirsin autoa muutaman metrin ennen bensapumpun asennusta, liekö sillä vaikutusta mutta ihmeen lähekkäin viat ilmenneet.
Saab 9-5 wagon se (on trendikästä olla Biopower)
Saab 9-5 Linear Wagon (stg 4)
Saab 9-5 Linear Wagon (stg 4)