Noviisille 9-5 kokemuksia?
-
- "Aero"
- Viestit: 466
- Liittynyt: Ma Loka 31, 2005 10:38
Re: Noviisille 9-5 kokemuksia?
Samaa olen monesti ajatellut, että onpa femmassa ikkunakarmi juuri sopivalla korkeudella nojata kyynärpäätä . Näin ei ole ollut perheen muun merkkisissä autoissa. Ja vaikka välillä on tekniikkamurheita, niin siinä välillä saa ajella hymy korvissa hyvin vetävällä 2.3 turbolla. Lasissa on tosin vasta vaatimattomat 252 tkm.
Re: Noviisille 9-5 kokemuksia?
Ostin 02 vuosimallin 2,3t femman vuonna2003, autolla oli ajettu 17t. Takaiskarit meni kun oli ajettu n.150t, sytkäkasetti ja puslat n.200t, polttoainepumppu vaihdettu varmuuden vuoks ku oli ajettu n.300, huohotin päivitys tuli tehtyä kun oli ajettu n.250t, plus jarrupalat ja xenonpolttimoita tietenkin. Turbolle, koneelle, vaihdelootalle ja kytkimelle ei oo tehty mitään. Autolla ajettu nyt 365t. Ja tämä tarina on tosi!
Re: Noviisille 9-5 kokemuksia?
Eikö tuulilasiakaan ole uusittu?
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: Noviisille 9-5 kokemuksia?
Ei ole.
-
- "Aero"
- Viestit: 466
- Liittynyt: Ma Loka 31, 2005 10:38
Re: Noviisille 9-5 kokemuksia?
Täällä myös vielä alkuperäinen tuulilasi tai jos on vaihdettu, niin auton kahden ensimmäisen elinvuoden aikana on sitten vaihdettu 1. omistajan toimesta.
Myös kaikki jarruosat alkuperäiset ja koskaan ei ole ollut sanomista katsastuksessa jarruista ja tai niiden jarruvoimasta. Hyvin ovat pysäyttäneet myös >200 km/h nopeuksista hyvin lyhyellä jarrutusalueella (lentokentällä!) mailin päätteeksi.
Myös kaikki jarruosat alkuperäiset ja koskaan ei ole ollut sanomista katsastuksessa jarruista ja tai niiden jarruvoimasta. Hyvin ovat pysäyttäneet myös >200 km/h nopeuksista hyvin lyhyellä jarrutusalueella (lentokentällä!) mailin päätteeksi.