Mäntä vai venttiili

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Pakari
"Saabisti"
Viestit: 5644
Liittynyt: La Syys 25, 2010 20:23
Paikkakunta: Nokia

Re: Mäntä vai venttiili

Viesti Kirjoittaja Pakari »

Valkoisuus ei johdu etanolista. . Kone käy laihalla ja/tai polttaa öljyä.
#4752
Alfa Romeo 159 2,4JTDm & Opel Insignia 2,0CDTi
9-5 Aero -04 19T#7
ex:
9-5 2,0t -00
9-3 2,2TiD -01 & 9-3SS 1.8t Vector -03 & 9-3 SC Vector 2,0t -06
NG900s 2,3i -95 & NG900 2,0T -96
9000 CSE 2,0T Jubileum -97
900c -89
Ab^]
Matalapaineturbo
Viestit: 188
Liittynyt: Ti Elo 30, 2011 21:21
Paikkakunta: Tornio/Oulu

Re: Mäntä vai venttiili

Viesti Kirjoittaja Ab^] »

ainahan bensa moottori käy matka ajossa vähän laihemmalla :roll:

Pointtini siis se että tuo väri ei kerro mitään, ja öljyä ei kulu vaihtovälillä. (Ainakaan niin että huomaisi) :lol:
Opel Insignia 1.6T sport sedan my15
Vaikka omaa saabia ei ole, niin rouvalla edelleen tonnari ajossa.
duuduu
"Hirsch"
Viestit: 958
Liittynyt: Su Loka 07, 2012 20:54
Paikkakunta: Rovaniemi

Re: Mäntä vai venttiili

Viesti Kirjoittaja duuduu »

^Kyllähän se ilma-polttoaineseos on normaalitilanteessa aina se 14,7:1
OG900S MY91
OG9-5 Aero MY00
NG9-3 Aero MY05
Vastaa Viestiin