Kääntelin vipua molempiin suuntiin ja valot säätyivät oikein ylös ja alas.
Asiasta en paljoa tiedä mutta, mitä vipua olet käännellyt?
Ei xenon valoissa mitään manuaalista valojen korkeuden säätöä ole.
Kääntelin vipua molempiin suuntiin ja valot säätyivät oikein ylös ja alas.
Taka-akselin anturissa on vipu (trimmeripotentiometri?) joka on sitten kiinni pystytangossa. Vipu sitten määrää missä kuormitusasennossa perä on ja säätää näin automaattisesti valojen korkeutta. Korjatkaa viisaammat jos menee ihan metsään.Asiasta en paljoa tiedä mutta, mitä vipua olet käännellyt?
Ei xenon valoissa mitään manuaalista valojen korkeuden säätöä ole.
Mielenkiinnosta kysyn millaiset polttimot sinulla on paikallaan? Minulla itselläni on sellaiset helkutin kalliit ihmepolttimot ja olen alkanut epäillä voiko tuollainen vika johtua niistä. Toinen poltin on alkanut välähtää kun sulkee konepeiton auton käydessä. Loma kun tuossa alkaa, niin vaihdan sinne jotkin tavalliset tilalle ja katson muuttaako se tilannetta mitenkään.
Ei ole :viewtopic.php?p=1050863#p1050863
Ei ole tietoa. Toinen (oikean puoleinen) poltin välähtelee siihen malliin, että ovat vaihtokunnossa. Toisinaan on tainnut jopa sammua.Mielenkiinnosta kysyn millaiset polttimot sinulla on paikallaan?
Ei mitään käryä. Alan näissä asioissa uskoa ihan kaikkeen. Pidän muuten autostani kovasti, erittäin hyvä peli, mutta nuo valot... Voi herra jee! Aivan surkea valoteho ja tämmösiä ihmeellisiä ropleemia. Ainoa hyvä puoli noissa Saabin käyttämissä Xenoneissa on se, että ne näyttävät hyvältä.
Tekisi mieli vaihtaa vielä korkeudensäädön rele uuteen. Saisi virran kulkemaan ongelmitta väylää pitkin.
Tässä wis onlineen linkki vuosimalliin 2006 (valittu arpomalla) https://saabwisonline.com/c9/9-5/2006/3 ... onents-20/