Nopeat kysymykset 9-5
Re: Nopeat kysymykset 9-5
Iso kiitos !
Re: Nopeat kysymykset 9-5
Ei minun mielestäni ole syytä pelätä. Kaksi femmaan olen kahta puolta tuon kisoja ostanut ja aika tavallisia juttuja on ollut. Iskarit, jarrut, takapään puslaa jne. kansipahvia, turboa jne. Eli ei mitään poikkeavaa. Katso historia, että ei ole kolaroitu. Tuppaa ruostumaan korjatut paikat helpommin, kuin kolaroimaton auto.TT81 kirjoitti: ↑Ti Heinä 20, 2021 10:20https://m.nettiauto.com/saab/9-5/12258848?vifAdCount=8 löytyykö mestareilta mielipidettä, että miksei kannattaisi ostaa kyseistä autoa? Ollaanko nyt niillä kilsoilla juuri kun alkaa tapahtumaan eli osat hajoamaan.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
Re: Nopeat kysymykset 9-5
Juu, napit löytyy näytön alapuolelta. Pitääpä koittaa sulaketta.ippe kirjoitti: ↑Ma Heinä 19, 2021 13:00Ilmeisesti Kenwood, jossa napit ovat näytön alapuolella?
Omassa autossa nuo ongelmat tuntuisivat olevan jollain tavalla sidoksissa lämpötilaan.
Kyllä siinä on kalibrointi ja käsittääkseni se resetoituu ottamalla sulake irti.
Tuossa aiempi ketju Kenwoodista:
https://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=14&t=198057
Re: Nopeat kysymykset 9-5
Puskurin irroitus käynnissä ja olisi muuten irti mutta keskeltä on kiinni ja en löydä kohdan
6. "Remove the nuts holding the bumper. The lower bolts only have nuts if the car is equipped with a towbar."
6. "Remove the nuts holding the bumper. The lower bolts only have nuts if the car is equipped with a towbar."
Re: Nopeat kysymykset 9-5
Löysitkö kuitenkin WIS-ohjeesta kuvalinkit nuoli-ikoneista?
Kohdan 6 kuvassa irrotetaan puskuria kiinnittävät mutterit puskuripalkin päädyistä https://saabwisonline.com/images/9600/i ... 45r329.jpg
Onko autossasi vetokoukku, jos keskeltä on vielä kiinni?
Kohdan 6 kuvassa irrotetaan puskuria kiinnittävät mutterit puskuripalkin päädyistä https://saabwisonline.com/images/9600/i ... 45r329.jpg
Onko autossasi vetokoukku, jos keskeltä on vielä kiinni?
Saab 99 GLi 5 Speed -82 • Saab 9000 T16A -87 • Saab 9000 CD 2,3T A -91 • Saab 9-5 2,3t A -00
Re: Nopeat kysymykset 9-5
En huomannut että kuvia on kanssa saatavilla ... Kiitos neuvoista! Joo löytyy vetokoukku
Re: Nopeat kysymykset 9-5
Sytytystulpista:
Olen ymmärtänyt että aeroon käy NGK BCPR7ES-11 tulpat ?
No, motonetissä on noiden lisäksi myös NGK BCPR7ES.
Kummat minä ostan? Nuo -11 päätteiset vai ilman -11 merkintää ?
Olen ymmärtänyt että aeroon käy NGK BCPR7ES-11 tulpat ?
No, motonetissä on noiden lisäksi myös NGK BCPR7ES.
Kummat minä ostan? Nuo -11 päätteiset vai ilman -11 merkintää ?
Re: Nopeat kysymykset 9-5
11-päätteellisissä on valmiiksi oikea kärkiväli eli 1,1 mm.
Re: Nopeat kysymykset 9-5
Kyllä on aika toivoton tilanne kun asetuksissa on se kosketuksen kalibrointi ja asetuksiin ei pääse. Ei auttanut akun navan irroitus eikä sulake.ippe kirjoitti: ↑Ma Heinä 19, 2021 13:00Ilmeisesti Kenwood, jossa napit ovat näytön alapuolella?
Omassa autossa nuo ongelmat tuntuisivat olevan jollain tavalla sidoksissa lämpötilaan.
Kyllä siinä on kalibrointi ja käsittääkseni se resetoituu ottamalla sulake irti.
Tuossa aiempi ketju Kenwoodista:
https://foorumi.saabclub.fi/viewtopic.php?f=14&t=198057
Re: Nopeat kysymykset 9-5
Oletko jo painanut reset-nappia display- ja virtakytkimen välissä?
Tuollainen opas löytyi: https://www.manualslib.com/manual/88308 ... e=1#manual
Tuollainen opas löytyi: https://www.manualslib.com/manual/88308 ... e=1#manual
Re: Nopeat kysymykset 9-5
ahaa siinäkö on reset nappula! Pitääpä etsiä nuppineula ja tutustua tuohon oppaaseen. Kiitoksia !Risto kirjoitti: ↑Ti Heinä 27, 2021 02:03Oletko jo painanut reset-nappia display- ja virtakytkimen välissä?
Tuollainen opas löytyi: https://www.manualslib.com/manual/88308 ... e=1#manual
Re: Nopeat kysymykset 9-5
En tiedä mitä tein, mutta tuolta linkin takaa otin näppäinyhdistelmiä millä resetoidaan eeprom / test mode niin asetusnappiin pääsi muutaman boottauksen jälkeen käsiksi ja sain kalibroitua! Nyt toimii kosketus just eikä melkeen!Risto kirjoitti: ↑Ti Heinä 27, 2021 02:03Oletko jo painanut reset-nappia display- ja virtakytkimen välissä?
Tuollainen opas löytyi: https://www.manualslib.com/manual/88308 ... e=1#manual
Iso kiitos!
-
- "Turbo"
- Viestit: 237
- Liittynyt: Ma Marras 07, 2011 23:46
- Paikkakunta: Kouvola
Re: Nopeat kysymykset 9-5
Lambda seilailee välillä "hitaammin" ja +400-600 välillä käyden - puolella. Hetken kun on ajellut alkaa vilistä numerot nopeasti niinkun kuuluu ja menee siinä +-250. Ei ole kulutus vielä noussut. Kai tuon voisi dp:stä ruuvata irti ja putsata ensitöiksi jollakin oxide cleanerillä?
Og 9-5 2.3 mitsulla "kaikki irti".
Kouvola/Lapinlahti/Iisalmi.
Kouvola/Lapinlahti/Iisalmi.
Re: Nopeat kysymykset 9-5
Onko normaalia että lambda arvo käy -1000ssa kun kaasun löysää?