VETOKOUKUN SÄHKÖT 2008 SEDAN

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Mertmi
"Saabisti"
Viestit: 9689
Liittynyt: La Syys 06, 2003 15:38
Paikkakunta: Joensuu

Re: VETOKOUKUN SÄHKÖT 2008 SEDAN

Viesti Kirjoittaja Mertmi »

Onko tuo jotenkin erilainen vrt 2004? Ei tarvinnut rälläkkää tai hitsaamista. Puskurin palkki varustetaan niillä vahvikeraudoilla ja koukun runko laitetaan kiinni palkkiin. Joskus taannoin oli joku k
Jättänyt ne lisäraudat pois. En itse kyllä suosittele. On palkki paljon tukevammin kiinni korissa ja sitä kautta vetokoukkukin kiinni autossa.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-3 2,0t a -01 (KA) (Mitsu-ahdin + Biopower)
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98

Avatar
eegas
"Hirsch"
Viestit: 808
Liittynyt: Pe Heinä 21, 2006 13:10
Paikkakunta: Kauhava / Liperi

Re: VETOKOUKUN SÄHKÖT 2008 SEDAN

Viesti Kirjoittaja eegas »

Raser kirjoitti:
Pe Touko 01, 2020 19:18
Eli tuo metallinen varsinainen puskuriosa pitää rälläköidä irti myös.
Steinhof koukun asennuksessa ei tarvitse rälläkkää, vain kaksi reikää pitää porata pulteille no:9, muuten vaan avaimia ja porakone.
https://www.rameder.fi/out/media/100963 ... les-v1.pdf
Alkuperäinen kysyjä tarkoitti tuota Steinhof koukkua, tämä ohje on siihen.
SAABeilla ajoa vuodesta -72 alkaen
rapakaari(at)gmail piste com, 0viisi04917511
Käyttis: Saab 9-5 2.3TA Aero sedan -07 ja Saab 9-5 2.0t wagon -04
MR-Saab 96L -77, Laikka-avo 99 -76 ja Kawasaki ZZR 1100 -93
Dacia Logan Van 1.5 dCi -12
Jäsen #6056

Vastaa Viestiin