alhainen mreq

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
Vastaa Viestiin
siffonen
Matalapaineturbo
Viestit: 185
Liittynyt: Pe Helmi 17, 2006 13:06
Paikkakunta: Joensuu

alhainen mreq

Viesti Kirjoittaja siffonen »

Hieman piristetty femma kyseessä (+400hv), mreqin alhainen lukema ihmetyttää. Mreq nykyisin 1350 jonka pitäisi olla 1600 luokkaa jos oikein muistan.
Amul arvo oli pielessä, ja se korjaantui ahtovuodon paikantamisen jälkeen. Tämän vuodon korjaamisen jälkeen mreq pysyy yhä tuossa 1350 lukemassa, ja ahdot n.1bar, mutta n.5000rpm kohdilla ahdot nousee n.1.4bar ja samalla mair nousee 1550-1600, ahtopaine oli omasta mielestä noissa lukemissa softauksen jälkeen.
Sytytyskasetti on vanha, vuodelta 2000 jos oikein katsoin, ja se olisi tarkoitus uusia.
Saab 9-5 2.3t 1998
Saab 9-3ss 1.8t 2008
Avatar
Reksu
"Aero"
Viestit: 317
Liittynyt: Ma Elo 17, 2015 14:19
Paikkakunta: Laukaa

Re: alhainen mreq

Viesti Kirjoittaja Reksu »

Mitäpä näyttää ioff vedossa?
9-5 2.3t -00 ~1800mg/c @ 6000rpm
Turbo-Saabisti #7815
siffonen
Matalapaineturbo
Viestit: 185
Liittynyt: Pe Helmi 17, 2006 13:06
Paikkakunta: Joensuu

Re: alhainen mreq

Viesti Kirjoittaja siffonen »

Reksu kirjoitti:
To Syys 19, 2019 19:51
Mitäpä näyttää ioff vedossa?
plussan puolella, n.30 jos oikein muistan
Saab 9-5 2.3t 1998
Saab 9-3ss 1.8t 2008
siffonen
Matalapaineturbo
Viestit: 185
Liittynyt: Pe Helmi 17, 2006 13:06
Paikkakunta: Joensuu

Re: alhainen mreq

Viesti Kirjoittaja siffonen »

Tämä ongelma korjaantui polttoainesuodattimen vaihdolla, nyt mreq n.1600 ja auto vetää ihan eritavalla kuin ennen
Saab 9-5 2.3t 1998
Saab 9-3ss 1.8t 2008
Vastaa Viestiin