Umpiot 9-5 2007

9-5 tuli tonnarin seuraajaksi syksyllä 1997.
SuoTimo
"Viggen"
Viestit: 547
Liittynyt: Ke Elo 31, 2005 19:00
Paikkakunta: Kangasala

Re: Umpiot 9-5 2007

Viesti Kirjoittaja SuoTimo »

suapas kirjoitti:
Su Marras 03, 2019 10:55
No on todellakin. Liikkuvat kuvat kertoo paljon enemmän kuin triljoona sanaa. :D
Tai WIS - jossa tässä tapauksessa lukee jotain epämääräistä klipsien avauksesta skruuvarilla ilman kuvaa - kaikki muu triviaali kyllä kuvitetaan mutta ei sitä klipsiä ja miten se irroitetaan - haynesiä en ole tsekannut, tokkopa sielläkään on parempaa infoa, kuin että "irroita koko etuosa"...

Tää menee jo off-topicin puolelle, mutta olen menettänyt luottamuksen / uskon tuohon WIS:iin ja uudempiin haynesin oppaisiin... Löytyyhän sieltä joitan ohjeita - mutta kritiikkiä ja etenkin omaa ajatusta tarvitaan - isosti...

Siksi tämä video todella avasi miten se klipsi avataan - eli tarkat suuntimat jne. Olen kyllä löytänyt juutuubista jonkun ruåtsalaisen videon jossa se vain repi voimalla sen sauman irti, no kait sillä oli ruista ranteessa enemmän kuin mulla ja tenniskyynärpäät puuttuivat - mutta kun ei aina viitsisi rikkoa paikkoja, koska haluaa huoltaa itselleen, pidettävää autoa, ja motto on että tehdään se hyvin tai ei tehdä ollenkaan...
9-5 2.3t WVA vm.-08 ex. 9k 2.0-16 CDTA vm.-89 - Saabisti since -86
Avatar
Termos
"Hölösuu"
Viestit: 2497
Liittynyt: Su Maalis 06, 2005 21:01
Paikkakunta: Vaasa
Viesti:

Re: Umpiot 9-5 2007

Viesti Kirjoittaja Termos »

SuoTimo kirjoitti:
Ma Marras 04, 2019 01:39
Olen kyllä löytänyt juutuubista jonkun ruåtsalaisen videon jossa se vain repi voimalla sen sauman irti, no kait sillä oli ruista ranteessa enemmän kuin mulla ja tenniskyynärpäät puuttuivat.
Liekö sama jantteri, joka riuhtoi femman pakkitutkan anturin irti väkisellä ruuvimeisselillä, notta "Ei noita naarmuja erota kauempaa" :lol:

Jos on, niin hänellä on myös viihdyttävä video femman alatukivarsien puslien vaihdosta. Onhan se pirullinen työmaa, mutta joku roti sentään ohjevideoissa sähläämiseen :mrgreen:

Mistä tulikin mieleeni, että mullahan ois tyhjennetyt tukivarret ja Powerflexin takapuslat avaamattomassa paketissa joutilaana 8O Tartteepa ottaa kuvat, niin kehtaa myyntiketjun perustaa.
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
Vastaa Viestiin