Onko kokemuksia parkkitutkan hankinnasta 9-5 sedaniin? Mistä kannattaa hankkia? Onko tietoa hinnoista?
Lisäksi pitäisi hankkia autoon kangasmatot, onko tietoa muista hankintapaikoista kuin Laakkonen?
Kiitos tiedoista.
Mulla tuo vuosimalli 2000, joten todennäköisesti tuo Cobra olisi paras vaihtoehto. Mistä löydän ostospaikan ja asennuksen? Klubiin liittyminen on jo tehty, joten se on kunnossa.
Ajattelin tuollaista saabin omaa parkkitutkaa asentaa autoon (-01 9-5 aero W, sid2, as2). Kyselin sitä Mäkelän autosta. Hinta oli 117 €, + työt (mahdollisesti 400?). Eivät kuulemma ole saabiin koskaan asentaneet. Onko joku teistä asennuttanut jälkiasennuksena? Mitä on maksanut? Onkohan johdot jo valmiina? Kannattaisiko jostakin syystä valita mielummin tarviketutka? Käsittääkseni alkuperäisessähän tulee jotakin viestejä sidin paneliin, miten tarviketutkassa, onko siinä pelkät äänimerkit?
9-5 Aero W -01
96 V4 1,7 -76
Chrysler Grand Voyager V6 LX -01
Olin tänään yhteydessä LänsiAutoon muissa asioissa ja kysyin tuota Saabin omaa SPA:ta. Kuulemma sen saa tilattua Ruotsista muutamassa päivässä, mutta kyllä sille hintaa kertyy aika mukavasti; 535 euroa on koko paketin hinta...
Taidan itse asentaa tuon Cobran kun on vähän järkevämmissä hinnoissa.