9-5 2.3t -98 tehon nosto turbomallia vastaavaksi?
-
- "Kaasari"
- Viestit: 23
- Liittynyt: Ma Elo 17, 2015 20:19
9-5 2.3t -98 tehon nosto turbomallia vastaavaksi?
Moro!
Olisko näihin uudempiin minkälainen homma saada tuon matalapaine version tehot(170hv) nostettua vaikka sinne vakio tubomallin tehoihin?
Näissä se ei taida enää onnistua pelekän ruuvimeisselin avulla APC boksia säätämällä, kun sitä eie nää ole tai lastua vaihtamalla niinkö og900 S mallissa
Ainaki ohjelman muutosta saa sitä stage 1, mutta onko toista vaihtoehtoa olemassa?
Sain soppelisti auto liikkeestä jarruviallisen saabin ostettua mikä oli muuten siistikuntonen. Oli niinkin suuri vika kuin jarrusataulan nippa katkennut
Olisko näihin uudempiin minkälainen homma saada tuon matalapaine version tehot(170hv) nostettua vaikka sinne vakio tubomallin tehoihin?
Näissä se ei taida enää onnistua pelekän ruuvimeisselin avulla APC boksia säätämällä, kun sitä eie nää ole tai lastua vaihtamalla niinkö og900 S mallissa
Ainaki ohjelman muutosta saa sitä stage 1, mutta onko toista vaihtoehtoa olemassa?
Sain soppelisti auto liikkeestä jarruviallisen saabin ostettua mikä oli muuten siistikuntonen. Oli niinkin suuri vika kuin jarrusataulan nippa katkennut
Re: 9-5 2.3t -98 tehon nosto turbomallia vastaavaksi?
Softan vaihdolla saa ulos sen 230Hv/380Nm bensalla. Erittäin pirteä vaihtoehto, varsinkin manuaalivaihteiston kanssa reagoi kaasupolkimen käskyyn todella hienosti. Sähäkkä peli taajamaliikenteessä.
Meidän -98 femmassa oli tuo viri, kunnes alkuperäinen Garrett GT17 -ahdin antautui. Mutta nuo antautuu joskus joka tapauksessa, 155tkm - 200tkm välin kesti meillä, eikä auto ostettaessakaan (se 155tkm mittarissa) ollut vakio
Laita ilmoitus tehonlisäystarpeesta foorumin Ostetaan - osastoon, saat taatusti hyvän tarjouksen.
EDIT: Varaudu myös siihen, että joudut mahdollisesti vaihtamaan heikosti toimivia komponentteja autostasi, ennen kuin tehopäivitys onnistuu.
Meidän -98 femmassa oli tuo viri, kunnes alkuperäinen Garrett GT17 -ahdin antautui. Mutta nuo antautuu joskus joka tapauksessa, 155tkm - 200tkm välin kesti meillä, eikä auto ostettaessakaan (se 155tkm mittarissa) ollut vakio
Laita ilmoitus tehonlisäystarpeesta foorumin Ostetaan - osastoon, saat taatusti hyvän tarjouksen.
EDIT: Varaudu myös siihen, että joudut mahdollisesti vaihtamaan heikosti toimivia komponentteja autostasi, ennen kuin tehopäivitys onnistuu.
2009 9-5 Griffin biopower JC Stage 1 Tämmöinen tummanharmaa
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
2006 9-5 Aero biopower JC Stage 3-. Tämmöinen punainen
1998 9-5 2.3t Maptun Stage 4. Tämmöinen sininen
-
- "Kaasari"
- Viestit: 23
- Liittynyt: Ma Elo 17, 2015 20:19
Re: 9-5 2.3t -98 tehon nosto turbomallia vastaavaksi?
kiitos vastauksesta
Re: 9-5 2.3t -98 tehon nosto turbomallia vastaavaksi?
Kytkinremppaa luvassa sitten. Touhutonnin siihen tarvii, jos ei ite tee. Mistäkö tiedän?
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
-
- "Kaasari"
- Viestit: 23
- Liittynyt: Ma Elo 17, 2015 20:19
Re: 9-5 2.3t -98 tehon nosto turbomallia vastaavaksi?
Mistä tuo osto osasto löytyy kun ainakaan forrumilla ei näy?
-
- "Kaasari"
- Viestit: 23
- Liittynyt: Ma Elo 17, 2015 20:19
Re: 9-5 2.3t -98 tehon nosto turbomallia vastaavaksi?
No se kytkin on heleppo vaihtaa ja ilmeisesti jo oireilee siitä tai sitten vain muu onglema kun pakkia ei taho saaha aina päälle.... ajettu 420tkm
Re: 9-5 2.3t -98 tehon nosto turbomallia vastaavaksi?
Päivän homma nosturilla tehtynä n. 8h. Kahteen olen tehnyt. Apurungon joutuu pudottamaan pois, ja sitä ennen kone ripustetaan orren varaan. Loppuhan in sitten helppoa. Vaihdelaatikko irti ja takaisin uuden kytkimen ja sylinterin asennuksen jälkeen. viewtopic.php?f=14&t=154191&p=
Ps. Pakki oli hankala vuosia entisessä femmassa. Se kuitenki meni päälle, kun nytkäytti autoa hiukan ykkösellä liikkeelle ja sitten vaihtoi nopeasti pakille.
Ps. Pakki oli hankala vuosia entisessä femmassa. Se kuitenki meni päälle, kun nytkäytti autoa hiukan ykkösellä liikkeelle ja sitten vaihtoi nopeasti pakille.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
-
- "Kaasari"
- Viestit: 23
- Liittynyt: Ma Elo 17, 2015 20:19
Re: 9-5 2.3t -98 tehon nosto turbomallia vastaavaksi?
Juu.. Onhan nuita sen noin 20v tullu roplattua
Re: 9-5 2.3t -98 tehon nosto turbomallia vastaavaksi?
Juu. Femma ollut ykkösautona 14 vuotta. Alkaa kori olla nykyisestä aika rapea. Niin on tottunut näihin, että ehkä tuon tilalle vielä voisi kolmannen hommata.
# 1771 - Mikko Mertanen
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01
9-5 2,3T a vector -04 (KA) (Biopower), Renault Zoe ze40 -17 (kehonsiirrin)
exät, 99cc B201Tbo ja 900i, 9-5 2,3t se -98, 9-3 2,0t a -01